The Wall Street Journal Whirlpool və LG kimi məişət texnikası istehsalçıları ilə danışıb və aşkar edib ki, insanların təxminən 50%-i ağıllı cihaz xüsusiyyətlərindən istifadə etmir. Şirkətlər bunun niyə baş verdiyini izah ediblər.
İstehsalçılar qeyd ediblər ki, istifadəçilər sadəcə olaraq cihazları internetə qoşaraq hər cür məlumatı şirkətlərə ötürmək istəmirlər, çünki bunun nə üçün lazım olduğunu başa düşmürlər və bu məsələni anlamaq istəmirlər.
“Problem ondadır ki, istehlakçı istehsalçıların bu məlumatların uzunmüddətli perspektivdə onlara necə kömək edə biləcəyi baxımından gördükləri həqiqi dəyəri başa düşmür. Buna görə də onlar sadəcə olaraq cihazları onlayn əldə etmək üçün vaxt sərf etmək istəmirlər” deyə LG ThinQ smart cihazlarının ABŞ bölməsinin rəhbəri Henri Kim bildirib.
Cənubi Koreya şirkəti bildirib ki, satılan bütün cihazların 80-90%-ni təşkil edən smart cihazlarının yarısından azında internet bağlantısı var. Whirlpool, belə avadanlıqların təxminən yarıdan çoxunun hələ də qoşulduğunu söylədi.Qeyd etmək lazımdır ki, istifadəçilərdən məlumatların əldə edilməsi şirkətlərin onlara əlavə xidmətlər göstərməsinin bir yoludur. Məsələn, Whirlpool 2017-ci ildə Yummly resept proqramını əldə edib ki, bu da Yummly Pro abunəliyini markalı smart soba ilə sinxronlaşdırmağa imkan verir ki, o, avtomatik olaraq resept təlimatlarına əməl etsin. LG isə smart soyuducularda suyun səviyyəsinin monitorinqinin filtr elementlərinin satışını artırdığını bildirib.
Maraqlıdır ki, Whirlpool istifadəçilərə avadanlıqları internetə qoşulduqda şirkətlə məlumat paylaşmaqdan imtina etməyə və ya imtina etməyə imkan verir, LG isə belə bir seçim təklif etmir, lakin toplanan bütün məlumatların anonim olduğunu iddia edir.