İndi “TikTok” mətn göndərməyi dəstəkləyir

İndi “TikTok” mətn göndərməyi dəstəkləyir

TikTok mətn yerləşdirmə dəstəyinin tətbiqinə başladığını elan etdi. TikTok əvvəlcə qısa video platforması olsa da, sonradan Instagram ilə rəqabət aparmaq məqsədilə videolara şəkillər dəstəyi əlavə edildi. TikTok artıq mətn yazılarına sahib olacaq. Yeni seçim yaradıcılara öz hekayələrini, şeirlərini, sözlərini və digər yazılı məzmunlarını platformada paylaşmağa imkan verəcək və onlara özlərini ifadə etmək üçün başqa yol verəcək.
İndi tətbiqdə kamera səhifəsini açarkən istifadəçinin üç seçim imkanı olacaq: foto, video və mətn. Mətn daxiletmə rejimində istifadəçi səslər əlavə etməklə, yeri qeyd etməklə, şərhləri aktivləşdirməklə və duetlərə icazə verməklə konteksti təyin edə biləcək. TikTok iddia edir ki, mətn mesajları istənilən video və ya foto kimi interaktiv və dinamik olacaq. Etiketlər və hashtaglar var, müxtəlif fon rəngləri arasından seçim edə bilərsiniz. İstifadəçi daha sonra redaktə etmək üçün qaralama mesajları yarada və saxlaya və ya onları tamamilə silə bilər.
TikTok keçən il şəkillərin yerləşdirilməsinə dəstək verməyə qərar verəndə çoxları şübhə edirdi, lakin indi bu xüsusiyyət tətbiqin ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Eyni şey mətn mesajları ilə də baş verə bilər, xüsusən bəzi istifadəçilər artıq TikTok-da video və ya şəkillər şəklində mətn məzmunu yerləşdirirlər. TikTok-un yeni xüsusiyyəti platformaya mətn məzmunu əlavə etməyi asan və intuitiv edir.
TikTok-un mətn yazılarına dəstək əlavə etmək qərarı çox vaxtındadır. Twitter radikal dəyişikliklər və rebrendinqlə fəal şəkildə məşğul olsa da, milyonlarla istifadəçi olan auditoriyanın bir hissəsini ovlamaq vaxtıdır. Bu yaxınlarda istifadəyə verilmiş və sıçrayışla artan Threads tətbiqinin populyarlığı da bu qərarın lehinə danışır. Əlbəttə ki, TikTok-da mətn mesajlarının formatı Twitter-dən fərqlidir, lakin bu səbəbdən o, auditoriyanın daha gənc hissəsi üçün maraqlı ola bilər.
TikTok qısa video bazarında üstünlük təşkil edir və indi istifadəçilərə özlərini ifadə etmək və digər populyar sosial platformalarla rəqabət etmək üçün daha çox yollar vermək üçün bu məzmun formatından kənara çıxmağa çalışır.