“Huawei” “Tesla”ya rəqib tam elektrik avtomobilini təqdim etdi-bir neçə saat ərzində ona...

“Huawei” “Tesla”ya rəqib tam elektrik avtomobilini təqdim etdi-bir neçə saat ərzində ona 30 000 öncədən sifariş verilib

“Huawei”-nin artıq “Aito M5” və “M7” adlı iki hibrid avtomobili var və bu gün şirkət ilk elektrik avtomobili “AITO M5 EV”-ni təqdim etdi. Artıq adından aydın olur ki, bu hibridin sırf elektrik versiyasıdır. Dizayn baxımından hibridlə elektromobil arasında heç bir fərq yoxdur, lakin xüsusiyyətləri təbii ki, fərqlidir.“Aito M5 EV”-nin qiyməti bazada 41,585 dollardır. Bu, 620 km məsafə qət edən (CLTC ölçmə metodologiyasına əsasən) və 100 km/saata 7,1 saniyəyə sürətlənən 2 çarxi versiyadır. Üst variant 46 100 dollardan çox da baha deyil. Artıq tam ötürücülü (elektrik stansiyasının gücü 496 at gücündə), 100 km/saata 4,5 saniyəyə sürətlənmə və 552 km kruiz məsafəsi mövcuddur. Hər iki halda dartma batareyasının gücü 80 kVt/saat təşkil edir.“Aito M5 EV” tam alüminium kuzov və müstəqil asma aldı: iki qollu ön və çoxbucaqlı arxa. Yol şəraitinin avtomatik tanınması ilə tandemdə işləyən dinamik fırlanma momentinin paylanması üçün xüsusi texnologiya da mövcuddur. Baltalar üzrə çəki paylanması 50:50-dir.Bütün bunlar “Aito M5 EV”-nin idarə edilməsinin asan, başa düşülən və proqnozlaşdırıla bilən olacağından xəbər verir. Yeri gəlmişkən, əyləclə bağlı da heç bir problem olmamalıdır: rəsmi məlumatlara görə, Aito M5 EV-nin 100 km/saat sürətlə əyləc məsafəsi cəmi 35,3 m-dir.Tərtibatçılar təkcə avtomobilin idarəetmə göstəriciləri ilə yanaşı, həm də aerodinamika üzrə yaxşı iş gördülər: avtomobilin gövdəsində gizlənmiş tutacaqlar, baqajın qapağı üzərində qısa spoyler və 20 düymlük aerodinamik təkərlər var. Bu,sürtünmə əmsalını 0,266 Cd-ə qədər azaltmağa imkan verdi. O, “Mercedes-Benz EQC” və “BMW iX3” modellərindən (hər iki halda 0,29 Cd) azdır.“Aito M5 EV” bazasında dartma batareyası olan tamhüquqlu elektrik avtomobili olduğundan, olduqca geniş olduğu ortaya çıxdı: ölçüləri 4785 x 1930 x 1620 mm, təkər bazası 2880 mm-dir. Boş çəki – versiyadan asılı olaraq 2235 və ya 2350 kq. İki yük yeri var. Biri kapotun altında 80 litr həcmli, digəri arxada tam boşdur.
Avtomobilin məlumat-əyləncə sistemi özəl “HarmonyOS 3.0”-da işləyir. Proqram təminatı baxımından “Aito M5 EV” premium avtomobillərə bir başlanğıc verə bilər. Əlavə imkanlardan iki (!) 40 vattlıq simsiz şarj cihazı, 66 vatt güc verən üç simli şarj cihazı və biri 18 vatt gücündədir. Ön panelin mərkəzində böyük media sistemi ekranı, proyeksiya ekranı və panoramik örtük var. “Aito M5 EV”-də o qədər çox variant var ki, hətta “BMW” sahibləri belə həsəd apara bilərlər.“Aito M5 EV”-nin müştərilərə çatdırılmasına bu il başlanacaq, Çində kütləvi sınaq diskləri sentyabrın 24-də açılacaq. Qiymət-performans nisbətini nəzərə alsaq, Huawei-nin Aito M5 EV ilə Tesla və digər avtomobil istehsalçıları üçün pastadan bir parça dişləyəcəyinə şübhə yoxdur. Yeni məhsula olan böyük ictimai marağın sübutu budur ki, bu gün cəmi bir neçə saat ərzində avtomobilə 30 000 əvvəlcədən sifariş verilib.“Aito M5 EV”-nin buraxılması ilə “Huawei” “Tesla”-nın tam hüquqlu rəqibinə çevrildi – indi hər ikisi elektrik avtomobilləri satır. Tezliklə elektromobillərin istehsalı ilə məşğul olan İT şirkətlərinin sırası daha da genişlənəcək: gələn il “Xiaomi” öz avtomobilin təqdim etməlidir. “Apple”-ın öz elektrik avtomobili üzərində işləri gücləndirdiyi barədə də şayiələr var.