«Facebook» şəbəkəsində müəyyən ödəniş müqabilində reklam verən şəxslərdə yenidən maraq oyadmaq üçün yayılan reklamların statistikasının süni resurslarla artırılmasında ittiham olunur.Bu səbəbdən onları müstəqil auditorların komissiyası yoxlayacaq.Bu barədə «BusinessInsider.com» saytı məlumat yayıb.
«İctinfo.az» «dni24.com»-a istinadən bildirir ki,ittihamlara soyuqqanlılıqla yanaşan «Facebook» sosial şəbəkəsi öz reklam statistikasını fəaliyyətini müstəqil şəkildə yoxlamasının keçirilməsinə razılığını verib.
Problemə səbəb internet-nəhəng tərəfindən yerləşdirilmiş reklamlara baxışların sayının təsvirində buraxılmış bəzi səhvlər olub. İndi narahat olan reklam-elan verənlər müstəqil auditin keçirilmələrini tələb etdilər.
«Partnyorlarımıza verilən informasiyanın dəqiqliyinin audit-yoxlamasını keçirilməsini «Media Rating Council» (MRC) şirkətinə etibar edirik» sosial şəbəkənin bloqunda Facebook nümayəndələri bildirdilər.
Qeyd edək ki, qərar ötən ay ərzində reklam, həmçinin videoreklam statistikasının təsvirində bir sıra qeyri-dəqiqliklər haqqında informasiya çıxdıqdan sonra qəbul edilmişdi.
Yoxlamanın nəticələrinə görə, «Facebook» partnyorları reklam məzmununun yerləşdirilməsi haqqında məlumatlara təsvir vaxtının millisaniyəsinə qədər məlumat ala biləcəklər.
Facebook-da həmçinin bildirirlər ki, video-reklamın təsvirinə yeni yanaşmalar hazırlamaq niyyətindədir. Tam videonun və onun hissəsinin nümayişi üçün qiymət müxtəlif olacaq. Şirkətdə hesab edirlər ki, bu istifadəçilərin əlavə marağına səbəb ola bilər.