“Facebook” Hindistanda bütün dünyada olduğu kimi eyni problemlərlə üzləşir

“Facebook” Hindistanda bütün dünyada olduğu kimi eyni problemlərlə üzləşir

Hindistanda “Facebook sosial şəbəkəsi dezinformasiya yaymaq və zorakılıq çağırışları etmək üçün istifadə olunur, lakin şirkət bununla mübarizə aparmağa çalışır.The New York Times qəzetinin bu nəşri haqqında, sosial şəbəkələr nəhənginin daxili araşdırmalarına əsaslanaraq yazır.
“ICTinfo.az” “3dnews.ru” resursuna istinadən bildirir ki,2019 -cu ilin əvvəlində “Facebook” tədqiqatçılarından biri, Hindistanın Kerala əyalətində yaşayan bir insanın gözü ilə platformanın necə qəbul edildiyini görmək üçün şirkətin sosial şəbəkəsində yeni bir hesab yaratdı. Növbəti bir neçə həftə ərzində hesabını adi bir istifadəçinin istifadə etdiyi kimi istifadə etdi: daxili alqoritmlər tərəfindən tövsiyə olunan nəşrlərə baxmaq, qruplara qoşulmaq, yeni səhifələrə keçmək və s. Nəticədə tədqiqatçı bir çox yanlış məlumat və qanunsuz məzmunla qarşılaşdı.Bu onun tərəfindən hesabatda sənədləşdirilib.
Bu hesabat “Facebook” əməkdaşlarının müvafiq araşdırma apardıqdan sonra yazdıqları oxşar mesajların yalnız bir hissəsidir. Bu fəaliyyətlər “Facebook”-un şirkətin ən böyük bazar ölkəsində auditoriyaya və yerli mədəniyyətə potensial təsirindən xəbərsiz olduğuna dair təkzibolunmaz sübutlar təqdim etdi. Qeyd olunur ki, bölgədəki sosial şəbəkənin problemləri şirkətin dünyada üzləşdiyi problemlərin genişləndirilmiş versiyasını təmsil edir. Vəziyyət ortaya çıxan problemləri həll etmək üçün resursların olmaması və Hindistanda rəsmi olaraq fəaliyyət göstərən 22 dildə məzmunu idarə etmək təcrübəsinin olmaması ilə daha da ağırlaşır.
“Facebook” işçilərinin hesabatları göstərir ki, şirkətin Hindistanda yanlış məlumatların yayılması və zorakılığa təhrik kimi qarşıya çıxan problemlərin öhdəsindən gəlmək üçün kifayət qədər resursları yoxdur. Qeyd edilir ki, Şimali Amerika istifadəçilərinin “Facebook” auditoriyasının yalnız 10% -ni təşkil etməsinə baxmayaraq, şirkətin yanlış məlumatlara qarşı büdcəsinin 87% -i ABŞ-da bu cür məzmunun izlənməsinə sərf olunur. Sosial media nəhənginin bu siyasəti bir sıra digər ölkələrdə, o cümlədən Myanma, Şri-Lanka və digər ölkələrdə qeyri-münasib məzmunun yayılmasına qarşı mübarizəyə mənfi təsir göstərib.