“Facebook” bildirişlərdə reklam göstərməyə başladı-hələlik yalnız seçilmiş şəxslər üçün

“Facebook” bildirişlərdə reklam göstərməyə başladı-hələlik yalnız seçilmiş şəxslər üçün

Meta şirkəti növbəti marketinq testini keçirməyə başlayıb: şirkətlərə Facebook sosial şəbəkəsinin bildirişlərində reklam almaq imkanı verilir və onun göstərildiyi bir neçə istifadəçi bundan imtina edə bilməz.
“Facebook” istifadəçilərindən biri bildirib ki, “Android” proqramında reklamlar görünməyə başlayıb – “iPad” müştərisi və sosial şəbəkənin veb-interfeysi təcrübədən bəhrələnməyib. Bildirişlər səhifəsində hər bir reklamın kontekst menyusunu göstərmək üçün simvolu və üç nöqtədən ibarət təsviri var – onun elementlərindən biri bu reklamçının bloklanmasını təklif edir, lakin bildirişlərdə reklamdan imtina etmək imkanı yoxdur. Standart bir maddə də var “Mən niyə bu reklamı görürəm?”, lakin onun seçimi sistemin onu niyə bu istifadəçiyə göstərdiyini aydınlaşdırmadı.Bildirişlərin heç biri bildirişlər siyahısında saxlanmayıb.
Sosial şəbəkənin ziyarətçilərinə reklam vermək istəyənlər üçün bələdçi olan Facebook Ads Guide bu formatdan bəhs etmir. Lakin platformanın sahibi olan şirkət Meta tez-tez ictimaiyyətə xəbərdarlıq etmədən yeni variantları sınaqdan keçirir. Reklam şirkətin əsas gəlir mənbəyi olaraq qalır və avropalı istifadəçilər ayda 9,99 avro ödəməklə imtina edə bilərlər.
Meta, həqiqətən, istifadəçilərin kiçik bir hissəsi ilə bildirişlərdə reklamın göstərilməsini sınaqdan keçirdiklərini təsdiqlədi, lakin təfərrüatları təqdim etmədi. “Biz həmişə brendlərin daha çox müştəriyə çatmasına kömək etmək və insanların maraqlarına uyğun şirkətləri və məhsulları tapmalarını asanlaşdırmaq üçün çalışırıq. Biz bildiriş reklamlarının erkən məhdud sınaqlarını həyata keçiririk və ümid edirik ki, öyrəndikcə daha çox deyəcəyik,” Meta sözçüsü Tom Channick bildirib.