CIRP analitik şirkəti ötən rüb üçün iPad planşet kompüterlərinin satışı ilə bağlı hesabat yayıb. Çoxlarının inandığı kimi olmasa da, statistikaya açıq şəkildə təsir edən yeni iPad Pro və iPad Air modellərinin son buraxılışını nəzərə alsaq, məlumat maraqlıdır.
Göründüyü kimi, son rübdə iPad Pro bütün Apple planşet satışlarının 43%-ni təşkil edib. Bu, ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 5% çoxdur. Aydındır ki, bu, daha incə korpuslar, OLED ekranlar və ən qabaqcıl M4 prosessoru alan yeni modellərin buraxılmasının nəticəsi idi.Populyarlıq baxımından ikinci yerdə tələbatı il ərzində heç dəyişməmiş adi iPad tutur — bütün Apple planşetlərinin ümumi satışlarının 35%-i. Lakin M2 çipli yeni modellərin, o cümlədən ilk 13 düymlük iPad Air-in buraxılmasına baxmayaraq, iPad Air satışları 15%-dən 12%-ə düşüb. iPad mini-yə tələbat da 12%-dən 10%-ə düşüb, lakin mini-nin sonuncu dəfə 2021-ci ildə yeniləndiyini nəzərə alsaq, bu heç də təəccüblü deyil.
Statistikalar bir daha təsdiqləyir ki, seçim imkanı verən alıcılar adətən daha bahalı Apple cihazlarını seçirlər. Eyni şey iPhone-da da müşahidə olunur, burada Pro modelləri böyük tələbatdır.