Yarandığı gündən ChatGPT tez bir zamanda şəbəkədə viral oldu və onun tərtibatçıları neyrobotun geniş imkanlarını təkrarlamaqdan yorulmurlar. Deyəsən, artıq demək olar ki, hər kəs ondan istifadə edir,lakin Morgan Stanley holdinqinin analitikləri süni intellektin adi istifadəçilərin həyatına təsirinin çox şişirdildiyini aşkar ediblər.
2000-dən çox insanın iştirak etdiyi sorğunun nəticələrinə görə, respondentlərin yalnız 19%-i ChatGPT-dən istifadə edib, onlardan yalnız 4%-i gündəlik,digər 9% isə alternativ olaraq Google Bard-ı seçib. Üstəlik, respondentlərin əhəmiyyətli bir hissəsi AI alətlərini həyatlarına daxil etmək istəməyərək OpenAI-nin beyni haqqında mənfi danışdılar. Onların fikrincə, bu, “camaatın beynini yumaq” və “daha bir saxtakarlıqdan” başqa bir şey deyil.
Morgan Stanley ekspertləri qeyd edirlər ki, indi chatbotlar adi istifadəçilər üçün deyil, texnologiya şirkətlərinin investorları üçün daha çox maraqlıdır. Statistik olaraq, süni intellekt informasiya axtarışı üçün daha geniş istifadə olunmağa başlayıb, lakin söhbət onlayn alış-verişə və qiymətlərin müqayisəsinə gəldikdə “həyəcanverici dərəcədə aşağı” olaraq qalır.Eyni sorğuya görə, respondentlərin 56%-i alış qərarı vermək üçün ilk olaraq Google və ya YouTube-da axtarışa müraciət edir. Bu ssenarinin reklam gəlirlərini artırmaq üçün böyük potensiala malik olduğunu nəzərə alaraq, analitiklər qeyd edirlər ki, ChatGPT yaradıcılarının chatbotlarını həqiqətən populyarlaşdırmaq üçün hələ çox iş görməlidirlər.