Strategy Analytics bu ilin üçüncü rübü üzrə qlobal planşet kompüter bazarının statistikasını açıqlayıb. Qeyd olunur ki, qurğuların tədarükü azalmağa başlayıb ki, bu da qismən elektron komponentlərin qlobal qıtlığı ilə bağlıdır.
«ICTinfo.az» «4Pda.ru»-ya istinadən bildirir ki,iyul və sentyabr ayları arasında dünya üzrə təxminən 45,4 milyon planşet satılıb. Bu, ötən ilin üçüncü rübü ilə müqayisədə 10% azdır.Sənayenin ən böyük oyunçusu təxminən 38% bazar payı ilə «Apple» şirkətidir. İl ərzində «iPad» ailəsinin cihazlarının rüblük tədarükü təxminən 15% artıb.
İkinci yerdə qlobal bazarın 17%-nə malik Cənubi Koreya nəhəngi «Samsung» şirkəti qərarlaşıb. Eyni zamanda, bu şirkətdən planşet kompüterlərin tədarükü il ərzində 21% azalıb.
İlk üçlüyü 9% sənaye və 5% artımla «Lenovo» qapayır. Bundan əlavə, ilk beşliyə qlobal bazarın müvafiq olaraq 8% və 4%-nə nəzarət edən «Amazon» və «Huawei» daxildir.
Bütün digər planşet istehsalçıları keçən rübdə təxminən 24% ümumi paya sahib oldular.