Çin hipersəsli təyyarəni daşıyıcıdan ayırmaq üçün tramplin sistemini sınaqdan keçirib

Çin hipersəsli təyyarəni daşıyıcıdan ayırmaq üçün tramplin sistemini sınaqdan keçirib

Çin alimləri hipersəsli təyyarələrə münasibətdə tramplindən istifadə edərək təyyarədaşıyan gəmidən təyyarənin buraxılmasının “baba” üsulunu uğurla sınaqdan keçiriblər. Təyyarənin hipersəs sürətində daşıyıcıdan ayrılması anı son dərəcə çətin ekoloji şəraitdə baş verir. Bu gün havada daşıyıcı və təyyarəni təhlükəsiz şəkildə ayırmaq mümkün deyil. Təcrübədə göstərildiyi kimi, trambolin ayırma sistemi belə bir həll ola bilər.
Təcrübə JF-12 hipersəs külək tunelində keçirilib.1:80 miqyaslı mekik (təyyarə) modeli 1 metr uzunluğunda daşıyıcının planından başlamışdır.Daşıyıcıdan gediş 7 Mach sürətlə həyata keçirilib. Təyyarə modelini daşıyıcıdan ayırmaq 1 saniyədən az vaxt aparıb. Yavaş çəkilişdə göstərildiyi kimi, qarşıdan gələn zərbə dalğasının turbulentliyi platformanın kənarına çatdıqda təyyarənin əvvəlcə burnunu, sonra quyruğunu qaldırdı. Müşahidə olunan dinamika hipersəs sürətində təyyarə ilə daşıyıcının təhlükəsiz ayrılmasının mümkünlüyünü göstərdi.
Təyyarə gəmisindəki tramplindən fərqli olaraq, hipersəs daşıyıcı platformada fiziki qaldırma yox idi. Onun səthi mükəmməl düz idi, bu da təyyarədən təhlükəsiz ayrılmağa mane olmurdu. Gələcəkdə bu cür sistemlər həm Yerin bir nöqtəsindən digərinə suborbital uçuşları, həm də kosmosa şatl uçuşları təmin edə bilər. Sərnişin kapsul-təyyarəsi təkbaşına hipersəs sürətinə çatmaq iqtidarında deyil, lakin daşıyıcı aparat bunun öhdəsindən asanlıqla gələ bilər.
Dəyişdirilmiş tramplin daşıyıcı-kapsulu ayırma sistemi üçün olduqca uyğun olduğu ortaya çıxdı. Hesablamalar göstərdi ki, 87 tonluq bir şatl platformadan uzaqlaşmağa mühərrikinin gücünün 1/10-dan çoxunu sərf etməyəcək və uçuşun özü 8 saniyəyə baş verəcək. Başqa sözlə, təyyarəni daşıyıcıdan ayırmaq üçün əlavə gücləndiricilər tələb olunmayacaq ki, bu da dizaynı daha sadə və etibarlı edəcək.