«BYD» «Tesla»-dan daha sürətli şarj və enerji saxlayacaq batareyalar buraxacaq

«BYD» «Tesla»-dan daha sürətli şarj və enerji saxlayacaq batareyalar buraxacaq

Çin şirkəti BYD elektrik avtomobil akkumulyatorları bazarında lider olan CATL-dən nəzərəçarpacaq dərəcədə geri qalır, lakin dünyanın ikinci ən böyük istehsalçısı olaraq qalır. İlin növbəti yarısında o, müştərilərə yüksək doldurma saxlama sıxlığını orta qiymət və yüksək doldurma sürəti ilə birləşdirəcək ikinci nəsil Blade batareyalarını təklif etməyi gözləyir.
CarNewsChina resursu Blade 2.0 batareyalarının istehsal dəyərinin sələflərindən 15% aşağı olacağını öyrənə bilib.Eyni zamanda, yük saxlama sıxlığı 210 Vt/kq-a qədər artırılacaq və daha gənc versiyanın boşalma dərəcəsi reytinqi 16C-ə çatacaq. Sonuncu xüsusiyyət, bir saat ərzində şərti bir batareyanın 16 dəfə tamamilə boşaldılması deməkdir. Başqa sözlə,nəzəri olaraq,tam boşalma dörd dəqiqədən çox olmamalıdır, lakin praktikada bu dəfə bir neçə dəfə artacaq müxtəlif növ məhdudiyyətlər görünür. Tam doldurma müddəti də oxşar şəkildə müəyyən edilir. Məsələn,8C batareyası nəzəri olaraq 7,5 dəqiqə ərzində tam doldurula bilər, lakin əslində amper gücü doldurma dövrü ərzində dəyişir və bu, faktiki doldurma vaxtının əhəmiyyətli dərəcədə artmasına səbəb olur.
Əhəmiyyətli olan odur ki,Blade 2.0 batareyaları litium və dəmir fosfat birləşməsindən istifadə etməyə davam edəcək ki,bu da onlara nəinki nisbətən aşağı qiymət,həm də nikel və manqan ehtiva edən variantlarla müqayisədə daha uzun işləmə müddəti və yüksək yanğın təhlükəsizliyi təmin edir. Blade 2.0 batareyasının köhnə versiyası 210 Vt/kq yük saxlama sıxlığını 8C boşalma dərəcəsi və 3C doldurma dərəcəsi ilə birləşdirəcək. Başqa sözlə, onlar vahid kütləyə görə daha çox yükü qəbul edə biləcəklər, lakin yük saxlama sıxlığı azalan daha ucuz versiyalara nisbətən bunu daha yavaş edəcəklər. BYD ümid edir ki, Blade 2.0 köhnə versiyasının qiyməti 210 Vt/kq-a qədər yük saxlama sıxlığı ilə mövcud olanla müqayisədə 15% azalacaq.
Blade 2.0 batareyaları, həmçinin 16C boşalma dərəcəsini 8C boşalma dərəcəsi və 160 Wh/kq doldurma sıxlığını birləşdirəcək daha qısa versiyada təqdim ediləcək. Bu, birinci nəsil Blade batareyaları tərəfindən təklif olunan 150 Wh/kq-dan bir qədər yüksəkdir. Blade 2.0 batareyasının daha gənc versiyası sələfindən qiymətinə görə ciddi fərqlənməyəcək.
Müqayisə üçün qeyd edək ki, Tesla-nın qabaqcıl 4680 batareyaları 244-296 Wh/kq yük saxlama sıxlığını təmin edir, lakin daha bahalı kimyaya malikdir.Tesla elektrik avtomobilləri ilə təchiz edilmiş LFP batareyalarının doldurma sıxlığını nəzərə alsaq, qablaşdırma səviyyəsində 166 Wh/kq-a çatır və bu seçim BYD ilə rəqabət aparan CATL şirkəti tərəfindən təmin edilir. Ağlabatan qiymət siyasəti ilə bir çox avtomobil istehsalçısı yeni BYD akkumulyatorları ilə maraqlana bilər və BYD-nin öz elektrik avtomobillərinin dəyərini ona keçərək azaltmaq imkanı da az deyil.
Goldman Sachs Research analitiklərinin fikrincə, 2026-cı ilə qədər dartma batareyalarının qiyməti 50% azalacaq. Məsələn, bu ilin sonunadək 1 kVt/saat enerjinin saxlanmasının dəyəri 111 dollara, 2026-cı ilə qədər isə 1 kVt/saat üçün 80 dollara qədər azalacaq. Birinci nəsil BYD Blade dartma batareyaları 140 Wh/kq doldurma sıxlığına malik idi, sonradan bu sıxlıq 150 Wh/kq-a yüksəldi. O vaxtdan bəri, CATL LFP batareyalarının bir neçə nəslini buraxdı, buna görə də BYD-nin məhsulları, xərclərin azaldılmasını qeyd etmədən, performans yeniləməsinə çox ehtiyac duyur. Blade Generation 2.0 batareyaları hər iki məqsədə nail olur.