Azercell nümunəvi xidmət keyfiyyəti ilə daim irəlidə

Azercell nümunəvi xidmət keyfiyyəti ilə daim irəlidə

Mobil operator bütün xidmət kanalları üzrə müştəri məmnuniyyəti səviyyəsini qoruyub saxlamaqdadır

Müasirtexnologiyalarınvəbizneshəllərinköməyiləabunəçiləriningündəlikrabitəehtiyaclarını rahatşəkildəqarşılamağı hədəfləyən ölkənin lider mobil operatoru “Azercell Telekom” hazırdabütünmümkünplatformalarüzərindənxidmətspektrinidavamlışəkildəgenişləndirir.
2020-ci ilinböyükhissəsiniəhatəedənsosialtəcridşəraitinəbaxmayaraq, Azercell-in müxtəlifxidmətkanallarımüştərimüraciətlərinidahaintensivvəoperativcavablamasisteminitətbiqedərəkbusahədəyüksəkgöstəricilərə nail oldu. Beləliklə, 2020-ci ildəAzercell-in TelefonMərkəzinəümumilikdə 3,950,821 zəngdaxilolmuş, bunlardan 95%-icavablandırılmış, onlaynmüştərixidmətləriüzərindən 449,337 saydasorğudaxilolmuşvəbunların 98%-icavablandırılmış, Premium dəstəkxəttinədaxilolmuş 119,602 müraciətinisə 96%-icavablandırılmışdır. Qeydedəkki, Telefonvasitəsilədaxilolmuşmüraciətlərinortalamacavablamamüddətitəxminən 2 dəqiqətəşkiledirki, bu da çoxyüksəkgöstəricinümunəsidir. Azercell-in TelefonMərkəziüçün 2020-ci ildəmüştəriməmnuniyyətisəviyyəsi 94% təşkiledib. Azercellşirkətinin il ərzindərəsmi Facebook, Instagram, Twitter, YoutubevəLinkedinsəhifələrindəntoplam 134,350 müraciətdaxilolaraqəməkdaşlartərəfindəncavablandırılmışdır. Fərqlikanallarvasitəsilədaxilolanmüraciətlərəsasənmobil internet xidmətləri, balansbarədəməlumat, ödəmə, xidmətlərəqoşulmavə s. iləbağlıolub. Bundanəlavə, 2020-ci il ərzindəşirkətinÖn Masa, AzercellEkspres, AzercellEksklüzivofislərində, eləcədə Mobil MüştəriXidmətlərivasitəsilə 949, 292 nəfərabunəçiyəüz-üzəxidmətgöstərilib.

Qeydetməkyerinədüşərki, 44 günlükVətənMüharibəsizamanıgücləndirilmişvəgərginişrejiminəbaxmayaraq, Azercelləməkdaşlarınınsəyinəticəsindəbütünkanallarvasitəsiləxidmətkeyfiyyətiənyüksəksəviyyədəsaxlanıldı. Beləki, ən son statistikayaəsasənonlaynkanallarvasitəsilədaxilolmuşmüraciətlər 100% cavablamagöstəricisinəqədəryüksəlib.
Hətta, COVID-19 pandemiyasıiləəlaqədartətbiqolunanuzunmüddətlisərtkarantinrejimindəAzercellMüştəriXidmətlərifasiləsizolaraqonlaynşəkildəfəaliyyətgöstərib, yaşı 65-dən yuxarıolanabunəçilərəisəSəyyarMüştəriXidmətləritərəfindənpulsuzxidməttəqdimolunub.
Şirkətsosialşəbəkələrüzrəmüştərilərəgöstərilənxidmətsəviyyəsi, müraciətlərincavablandırılmasıüzrədəfələrləbeynəlxalqsertifikatlaralayiqgörülüb. Azercell-in istifadəyəverdiyi “Kabinetim” tətbiqiisəmüştəriməmnuniyyətininartırılması, şikayətlərindərhalhəlliistiqamətindəatılmışböyükaddımlardanbiriolub.
AzercellşirkətiölkədəqurduğuMüştəriXidmətlərisistemininənyüksəkdünyastandartlarınauyğunolduğununnümunəsikimi ISO 18295:2017 və ISO 10002:2018 beynəlxalqsertifikatlaşmastandartlarına da layiqgörülüb. ISO 18295:2017 bilavasitəMüştərilərləƏlaqəMərkəzlərininİdarəedilməsiSahəsindəBeynəlxalqSertifikat, ISO 10002:2018 isəKeyfiyyətinİdarəOlunması /MüştəriMəmnuniyyəti /MüəssisələrdəŞikayətlərəBaxılmasınadairtəlimatlarstandartınauyğunluqsertifikatlardır.
“Azercell Telekom” MMC bundansonra da müştərixidmətlərivəmüştəriməmnuniyyətininənyüksəkstandartlarauyğunluğuvəabunəçisorğularınınçevikvərahatşəkildəcavablandırılmasıistiqamətindəfəaliyyətinidavametdirəcək.

Daha ətraflı məlumat üçün news@mcs.az ünvanına müraciət edə bilərsiniz

Azərbaycanın mobil rabitə sənayesinin lideri və qeyri-neft sektorunun ən böyük vergi ödəyicisi və sərmayəçisi “Azercell Telekom” MMC 1996-cı ildə təsis edilib. Hazırda 5 milyon abunəçi Azercell-i seçir. Bazar payı 49%; ölkə ərazisi üzrə əhatə dairəsi: 89.3%; ölkə əhalisi üzrə əhatə dairəsi: 99,8% təşkil edir. Ölkəyə bir sıra yenilikləri ilk dəfə olaraq məhz Azercell gətirib: GSM texnologiyası, öncədən ödəmə sistemi, mobil internet xidmətləri, 24/7 Telefon Mərkəzi (*1111), 7/7 Ön Masa xidmətləri, Azercell Ekspres ofisləri, M2M, 4G , mobil və onlayn müştəri xidmətləri, sosial media üzərindən müştəri xidmətləri, mobil elektron imza xidməti “Asan İmza” və s. Mobil operator “Bakutel 2019” sərgisi çərçivəsində Azərbaycanda ilk dəfə pilot rejimdə 5G texnologiyasının sınaqlarını keçirib. Azercell-in sürətlə böyüyən 4G şəbəkəsi Bakı və Abşeron da daxil olmaqla, ölkənin 60-a yaxın bölgəsini əhatə edir. Radio siqnalların şəbəkə keyfiyyətini ölçən və simsiz rabitənin əhatə dairəsi üzrə ixtisaslaşan beynəlxalq sistemlər tərəfindən aparılmış araşdırmaların nəticələrinə əsasən, Azercell-in 4G şəbəkəsi Azərbaycanın mobil operatorları arasında ən yüksək göstəricilər nümayiş etdirmişdir. Azercell ölkədə və MDB məkanında beynəlxalq “İnvestors İn People” İnsana Sərmayə Qızıl Sertifikatına layiq görülən yeganə şirkətdir. Azercell nüfuzlu “STEVIE 2020” müsabiqəsində yüzlərlə təşkilat arasında “İlin telekommunikasiya şirkəti” adını qazanıb, bu nominasiya üzrə ən yüksək pillədə qərarlaşaraq Qızıl mükafatı əldə edib.