“Apple” və “Microsoft” “iOS”-da bulud oyunlarının gələcəyi haqqında mübahisə edirlər: 30% komissiya...

“Apple” və “Microsoft” “iOS”-da bulud oyunlarının gələcəyi haqqında mübahisə edirlər: 30% komissiya əsas maneədir

Apple bu yaxınlarda App Store-da Xbox Cloud Gaming və GeForce Now kimi bulud oyun xidmətləri üçün qaydaları yüngülləşdirdi. Bununla belə, Microsoft və Nvidia hələ iOS üçün proqramlar buraxmayıb. Böyük Britaniyanın Rəqabət və Bazarlar Təşkilatına (CMA) verdiyi açıqlamada Microsoft, Apple-ın dəyişikliklərinin onlar üçün niyə qəbuledilməz olduğunu izah edir.
Microsoft açıq şəkildə Apple-ı iOS-da yerli Xbox Cloud Gaming proqramının istifadəyə verilməsini əngəlləməkdə günahlandırdı, bunu əsasən proqramdaxili alışlar (IAP) üçün 30% rüsum və ciddi məzmun tələbləri səbəbindən. Şirkət iddia edir ki, bu şərtlər ona xidməti effektiv şəkildə monetizasiya etməyə imkan vermir və üçüncü tərəf oyunlarının tərtibatçılarını onları App Store-un tələblərinə cavab vermək üçün yenidən düzəltməyə məcbur edir.
Böyük Britaniya Rəqabət və Bazarlar Təşkilatına (CMA) təqdim etdiyi təqdimatlarda Microsoft iPhone və iPad-də tam Xbox Cloud Gaming proqramını işə salmağa çalışarkən qarşılaşdığı problemləri ətraflı şəkildə izah etdi. Şirkət, onun fikrincə, bulud oyun xidmətlərinin imkanlarını məhdudlaşdıran bir sıra Apple qaydalarına işarə edir.
Əsas məsələ Apple-ın tələbidir ki, digər platformalarda mövcud olan bütün funksiyalar və məzmun iOS proqramında IAP vasitəsilə mövcud olmalıdır. Microsoft hesab edir ki, Apple-ın tətbiqdaxili alışlar üçün aldığı 30% rüsum bu xidməti qeyri-iqtisadi edir. Bundan əlavə, tərtibatçılar oyunları IAP tələblərinə uyğunlaşdırmaq üçün yenidən hazırlamalı olduğundan, bu, xərcləri artırır və bütün prosesi çətinləşdirir.
Apple, öz növbəsində, 20 milyondan çox insanın istifadə etdiyi Xbox Cloud Gaming-i misal gətirərək, veb proqramlar vasitəsilə bulud oyunlarını dəstəklədiyini təkid edir. Şirkət həmçinin App Store-da uğurla istifadəyə verilmiş və 1300-dən çox retro oyun təklif edən Antstream xidmətini misal gətirərək tərtibatçıların ümumiyyətlə IAP tələbləri ilə bağlı heç bir probleminin olmadığını iddia edir.
CMA ötən il başlayan araşdırmasını davam etdirir. Tənzimləyici problemin həlli üçün müxtəlif variantları, o cümlədən “Apple”ı bulud xidmətlərinə öz ödəniş sistemlərindən istifadə etməyə icazə verməyə məcbur etmək və ya tətbiqdaxili alış imkanı olmadan bulud oyunları üçün “oxucu rejimi” işə salmaq imkanını nəzərdən keçirir. CMA noyabrda ilkin hesabatı dərc etməyi və gələn ilin əvvəlində yekun qərar verməyi planlaşdırır.