Apple açıqlama yayaıb ki,gələcək məhsullar heç vaxt onun iPhone biznesi qədər gəlirli ola bilməz.İstehsalçı özünün son maliyyə hesabatında satış artımına və gəlirliliyə təsir edə biləcək amillərlə bağlı yeni xəbərdarlıq bəyanatı əlavə edib: “Yeni məhsullar, xidmətlər və texnologiyalar mövcud təklifləri əvəz edə və ya yerindən qoya bilər və gəlirlərin və mənfəətin azalmasına səbəb ola bilər ki, bu da əhəmiyyətli mənfi nəticələrə səbəb ola bilər. biznesə, əməliyyatların nəticələrinə və maliyyə vəziyyətinə təsiri”.
Şirkət illik hesabatlarında ənənəvi olaraq investorları rəqabət, valyuta dəyişkənliyi və tədarük zənciri problemləri kimi dəyişkənliyə və sıxılmış marjaya səbəb ola biləcək faktorlar barədə xəbərdar edir. Bu il Apple həmçinin «geosiyasi qeyri-sabitliyin» mümkün təsiri — bir neçə ildir risk faktorlarında çatışmayan bir maddə — və süni intellektlə əlaqəli təhlükəsizlik riskləri haqqında xəbərdarlıq əlavə etdi. Bu elan Apple-ın Vision Pro qarışıq reallıq qulaqlıqlarına, həmçinin Apple Intelligence, Siri və ChatGPT inteqrasiyasına böyük sərmayə qoyduğu bir vaxtda verilir.
Deepwater Asset Management-dən Gene Munster, şirkətin yeni məhsul kateqoriyalarına daxil olduğu üçün Apple-ın qeyri-müəyyənlik dövründə olduğunu qeyd etdi. Məsələn, Apple-ın son illərdə ilk yeni cihazı olan Vision Pro qulaqcığının qiyməti 3500 dollardır və məhdud sayda satılır. Munster həmçinin Apple-ın süni intellektdən pul qazanmağı planlaşdırdığını soruşub.
Apple-ın App Store və xidmət biznesinin digər seqmentləri ilə bağlı tənzimləyici təzyiqlərlə də üzləşdiyini söyləmək lazımdır. Xüsusilə, ABŞ-ın Google üzərindəki son antiinhisar qələbəsi Apple-ı hazırda tərəfdaş kimi axtarış nəhəngindən aldığı milyardlarla dollar lisenziya rüsumlarından məhrum etməklə hədələyir.
Bu məlumatlara baxmayaraq, Apple-ın ümumi marjası iPhone-un istifadəyə verildiyi 2007-ci ildəki 33%-dən 2021-ci ilə qədər 40%-dən çox artıb. Bu ona görə baş verib ki, daha çox müştəri daha ucuz cihazlar istehsalçılarının güclü rəqabətinə baxmayaraq, bahalı iPhone modellərini seçir.
Onu da qeyd edək ki, Apple bu yaxınlarda rüb üçün 6% artaraq 94,9 milyard dollara çatdı və rekord ümumi marja 46,2% təşkil etdi. Bununla belə, Wall Street analitiklərinin əksəriyyəti “Apple”ın ümumi marjasının yaxın illərdə artacağını, onilliyin sonuna 49% göstərici ilə proqnozlaşdırır. İndi ildə təxminən 100 milyard dollar gəlir əldə edən Apple-ın xidmətlər biznesinin böyüməsi, iPhone-larda defolt axtarış sistemi olmaq üçün Google-dan ödənişlər sayəsində marjanın artmasına da kömək etdi. Eyni zamanda, “Apple” xidmətlərinin ümumi marjası aparat məhsulları üzrə 36-37%-lə müqayisədə 70%-i ötür. Futurum Group-un baş direktoru Dan Nyuman, şirkətin təxminən 3,4 trilyon dollar dəyərində olduğunu, lakin orta sürətlə böyüdüyünü qeyd edərək, «Bu, Apple üçün maraqlı bir dövrdür» dedi.