«Apple» şirkəti 482,2 milyard dollar dəyərlə ötən illə müqayisədə 18% yüksək olmaqla, ardıcıl onuncu dəfə «Interbrand»-ın dünyanın ən dəyərli brendləri reytinqinə başçılıq edir. İkinci və üçüncü yerləri «Microsoft» (278,3 milyard dollar) və «Amazon» (274,8 milyard dollar) tutub, onlar da bir il əvvəl ilk üçlükdə idilər, lakin fərqli ardıcıllıqla.
«Interbrand» reytinqinin tərtibçisi mövcud olduğu bütün dövr ərzində brendlərin qiymətində ən aktiv artımı qeyd edib: il ərzində onlar ümumi qiymətə 16% əlavə edib və 3,1 trilyon dollara qədər artıb. İlk onluğa həmçinin «Google» (251,75 milyard dollar), «Samsung» (87,7 milyard dollar), «Toyota» (59,76 milyard dollar), «Coca-Cola» (57,5 milyard dollar), «Mercedes-Benz» (56,1 milyard dollar), «Disney» (50,3 milyard dollar) və «Nike» (50,29 milyard dollar) daxil olub.
«İnterbrand» reytinq iştirakçılarına çox ciddi tələblər qoyur, ona görə də bəzi şirkətlər, məsələn, «Alibaba» bura daxil edilmir. Beləliklə, reytinq iştirakçısı əldə etdiyi gəlirin ən azı 30%-ni öz ölkəsindən kənarda almalıdır; Asiya, Avropa, Şimali Amerika və inkişaf etməkdə olan ölkələrdə əhəmiyyətli bir varlığa malikdir. Nəhayət, vacib şərt şirkət haqqında açıq maliyyə məlumatlarıdır, yəni bəyanat dərc etməyən özəl oyunçular da reytinqdə nəzərə alınmır. Digər meyarlara uzunmüddətli mənfəət perspektivləri və dünyanın ən böyük iqtisadiyyatlarında brend məlumatlılığı daxildir.