«Interbrand» konsaltinq şirkəti bu ilin ən bahalı markalarının reytinqini hazırlayıb.Birinci yeri 214,4 milyard dollarla «Apple» şirkəti tutdu.
İkinci yer 155,5 milyard dollarla «Google» ,üçüncü yer 176 milyard dollarla «Amazon» şirkəti tutur, sonrakı yerləri isə «Microsoft» və «Coca-Cola» tutur.»Samsung» şirkəti yalnız 59,9 milyard milyard dollarla altıncı yeri tutdu.
«ICTinfo.az» «ferra.ru» resursuna istinadən bildirir ki,»Interbrand» mütəxəssisləri «Samsung»-un perspektivli innovasiya yeniliklərinə meyilliyini qeyd edərək «Galaxy Note9» smartfonunu,sürət paltaryuyan maşınları, böyük qurulan televiziya panelləri kimi qurğuların adlarını çəkiblər.Bundan başqa beşinci nəsilin, süni intellektin və «əşyaların interneti» texnologiyalarında hazırlamalar perspektivli görünür.