“Apple” şirkəti “Brand Finance Global 500” reytinqində dünyanın ən dəyərli brendi adını itirib.Dünyanın ən böyük onlayn pərakəndə satış şirkətlərindən biri olan “Amazon” ötən ilki reytinqlə müqayisədə 51 milyard dollar dəyər itirməsinə baxmayaraq, bu ünvanı geri qaytarıb. Bununla belə, Brand Finance məlumatlarına görə, Apple daha çox dəyərini itirib.
Apple brendinin bazar dəyəri 16% azalaraq 355,1 milyard dollardan 297,5 milyard dollara düşüb. Amazon isə öz növbəsində 15% qiymət itirib.Brend dəyəri 350,3 milyard dollardan 299,3 milyard dollara qədər azalıb.
İlk beşliyin qalanları ötən illə müqayisədə dəyişməyib. Üçüncü yerdə Google (281,4 milyard dollar), dördüncü yerdə Microsoft (191,6 milyard dollar), beşinci yerdə isə Walmart (113,8 milyard dollar) qərarlaşıb. Samsung Group brendinin dəyəri 7% azalaraq 99,7 milyard dollara düşüb, Alibaba.com 56% dəyər itirib — 10 milyard dollar dəyərində olub, Facebook* dəyərinin 42%-ni itirib. Hazırda brend 59 milyard dollar, WeChat isə 50,2 milyard dollar dəyərində qiymətləndirilir ki, bu da brend dəyərində 19% itki deməkdir.
Eyni zamanda, Instagram* brendinin dəyəri Brand Finance hesablamalarına görə 42% artaraq 47,4 milyard dollar təşkil edib.LinkedIn isə 44% artaraq 15,5 milyard dollar olub.Tesla eyni zamanda ən sürətlə böyüyən brendlərdən biri (9-cu) reytinqdə yer, 66,2 milyard dollar və ya +44%) və BYD (199-cu yer, 10,1 milyard dollar və ya +57%).
Brand Finance press-relizində həmçinin qeyd olunur ki, Twitter və Snapchat ən qiymətli brendlər siyahısından çıxdıqları üçün reytinqdəki texnologiya şirkətlərinin sayı 50-dən 48-ə düşüb.