«YouTube» reklam blokerləri aşkar edildikdə istifadəçilər üçün videoların sürətini azalda bilər

«YouTube» reklam blokerləri aşkar edildikdə istifadəçilər üçün videoların sürətini azalda bilər

YouTube reklamları bloklayan istifadəçilər üçün videoların oxutma sürətini azaltmağa başlayıb. Reddit və Brave brauzer forumunda bunların necə baş verdiyi barədə hesabatlar var. Videonu ilk dəfə işə saldığınız zaman reklamın müddətinə uyğun gələn qara ekran, həmçinin “reklamları bloklayan brauzer genişləndirmələrinin videonun oxunmasına mane olub-olmadığını” yoxlamağı xahiş edən pop-up pəncərə görünür.
PCWorld nəşri məşhur uBlock Origin Lite blokerindən istifadə edərək, platformadan belə reaksiyanın olmasını yoxlayıb və təsdiqləyib. Bununla belə, bu cür uzantıların tərtibatçıları artıq açılan pəncərələrin problemini tez bir zamanda atlamağı bacarıblar. Eyni zamanda, AdGuard şirkətinin nümayəndəsi vəziyyəti istifadəçilərlə YouTube arasında “klassik pişik və siçan oyunu” kimi şərh edib. Ekspert qeyd edib ki, platforma istəsəydi, blokerlərə qarşı daha sərt tədbirlərə çoxdan keçə bilərdi, hətta əvvəllər də oxşar taktikalardan istifadə edirdi.
Bəzi istifadəçilər məhdudiyyətlərin əvvəllər müxtəlif blokerlərdən istifadənin qeydə alındığı xüsusi YouTube hesablarına bağlana biləcəyini təklif ediblər. Bu, platformaya brauzerdə quraşdırılmış genişləndirmələrdən asılı olmayaraq cavab verməyə imkan verir.
Bundan əlavə, YouTube Premium abunəsi olmadan reklamlardan yan keçməyi və ya videoları endirməyi izah edən məzmun yaradıcılarına münasibətdə moderasiyanı sərtləşdirdi. Onların videoları silinir, hesabları isə “zərərli və təhlükəli məzmun”la bağlı qaydaları pozduqlarına görə bloklanır.
PCWorld qeyd etdiyi kimi, YouTube Premium abunəsinin cari qiyməti (ayda 14 dollar) çoxları üçün özünü doğrultmur, xüsusən də reklamların tamamilə yoxa çıxmadığını və funksiyalara girişin məhdud olduğunu nəzərə alsaq. Mobil istifadəçilər və musiqi dinləyiciləri üçün nəzərdə tutulmuş YouTube Premium Lite xidmətinin sadələşdirilmiş versiyası da geniş dəstək almayıb. Müstəqil hesablamalara görə, reklamın həcminin artması və keyfiyyətinin aşağı düşməsi fonunda Ad-blok genişlənməsindən istifadə edən istifadəçilərin payı artmaqda davam edir.