Qlobal smartfon bazarı son iki ildə ilk dəfə artım nümayiş etdirib və...

Qlobal smartfon bazarı son iki ildə ilk dəfə artım nümayiş etdirib və smartfonun orta qiyməti 365 dollara çatıb

2024-cü il üçün qlobal smartfon gəliri 5% artım göstərərək, iki illik azalmanın sonunu qeyd etdi; Qlobal reytinqdə orta satış qiyməti (ASP) rekord 365 dollar göstərdi. Bu, Counterpoint Market Monitor xidmətinin araşdırmasının nəticələridir.
2024-cü ildə qlobal smartfon tədarükləri təkcə pul baxımından deyil, həm də vahidlərdə artım göstərdi və bu, iki ildə ilk dəfə baş verdi: qlobal makroiqtisadi şərait və istehlakçı əhval-ruhiyyəsi yaxşılaşdı; İnsanlar 5G şəbəkələrinin yayılması, kameralardakı irəliləyişlər və daha sürətli prosessorlar səbəbindən daha tez-tez yeni telefonlar alırlar.
Analitiklər orta satış qiymətinin artımını istehsalçıların premium seqmentə marağının artması və istehlakçıların yüksək səviyyəli cihazlara sahib olmaq istəyi ilə izah ediblər. 2025-ci ildə vahid daşınma həcmləri artmağa davam edəcək, lakin dinamika birrəqəmli faizlə məhdudlaşacaq; Gəlir və ASP daha sürətli böyüməyi vəd edir. Ən vacib sahələr 5G və generativ süni intellektə dəstək olan aşağı qiymətli cihazlar olacağını vəd edir.
Apple-ın nağd pul payı (46%) və vahidlər (18%) bir qədər azaldı; Birinci halda şirkət şəksiz bazar lideri oldu, ikincidə isə Samsung-dan bir qədər geri qaldı. Bununla belə, o, 900 dollara çatan orta satış qiyməti üzrə yeni rekorda imza atdı – burada ikinci olan Samsung böyük fərqlə uduzaraq cəmi 299 dollar göstərdi. Samsung-un telefon tədarükü payı bir qədər azaldı, lakin Koreya istehsalçısı itkini ASP-də artımla kompensasiya etdi, nəticədə şirkətin gəliri 2% artdı; Galaxy S24 seriyası sələfindən daha uğurlu olduğunu sübut etdi; Samsung, həmçinin premium mobil süni intellekt texnologiyasında da özünü lider kimi tanıyıb.Xiaomi 2024-cü ildə tədarük həcmlərində ən böyük artımı göstərdi, 14% payla üçüncü oldu: şirkət məhsul çeşidini optimallaşdırdı, alıcıları sərfəli 5G modelləri ilə sevindirdi, Latın Amerikası, Yaxın Şərq və Afrikada mövcudluğunu genişləndirdi, həmçinin göstərdi doğma Çində premium bazarda yaxşı nəticələr. Bundan əlavə, şirkətin avtomobil istehsalçıları bazarına daxil olması onun brend imicini yaxşılaşdırdı. Pul baxımından Vivo, 2024-cü ildə birinci yeri tutduğu Çin və Hindistanda uğurla çıxış edərək ən sürətli artımı (illik 20%) göstərdi.
Qlobal bazar doyma əlamətləri göstərməyə başlayır, lakin qarşıdakı illərdə hələ də müəyyən artım potensialı var. Əsas artım amilləri Yaxın Şərq, Afrika, Latın Amerikası, Hindistan və Cənub-Şərqi Asiya bazarları olacağını vəd edir.