Analitiklər: istifadəçilər süni intellektli cihazlarını almaqdan imtina edirlər

Analitiklər: istifadəçilər süni intellektli cihazlarını almaqdan imtina edirlər

Elektronika istehsalçıları üstünlük olaraq süni intellekt alqoritmlərinə əsaslanan funksiyaların yerləşdirilməsidir. Lakin Vaşinqton Dövlət Universitetinin tədqiqatçılarının müəyyən etdiyi kimi, istehlakçıların bu mövzuda öz fikirləri var və bunun tam əksi. Alimlər bu faktı Hospitality Marketing & Management Journal of Hospitality Marketing & Management tərəfindən dərc edilən araşdırmada təsdiqləyiblər.
Tədqiqatçılar iki təcrübə aparıblar. Birincidə könüllülərə smart televizorların eyni təsviri verildi, lakin onlardan yalnız biri süni intellektdən bəhs etdi. Test iştirakçıları “AI” terminini görəndə belə bir televizor almaq ehtimalının daha az olacağını bildirdilər.
İkinci təcrübə “yüksək riskli” məhsul və ya xidmətlərdə süni intellektə daha da mənfi reaksiya olduğunu təsdiqlədi. Bunlar, məsələn, bahalı avadanlıq, tibbi cihazlar və ya maliyyə xidmətləridir. Belə hallarda, süni intellektin xatırladılması alıcıları “adi” cihazları seçməkdən daha çox həyəcanlandırır.
İstifadəçilərin trend texnologiyasına münasibəti daha səkkiz fərqli məhsul kateqoriyasında sınaqdan keçirilib və onların hər biri eyni nəticəni – neqativlik və süni intellektə inamsızlıq göstərib. Tədqiqatın müəllifləri qeyd ediblər ki, onların tapıntıları məhsul təsvirlərini yenidən nəzərdən keçirməli və satış üçün dəbli, lakin potensial zərərli şərtlərdən qaçaraq daha diqqətlə düşünməli olan marketoloqlar üçün faydalı ola bilər.