Çin mediası Apple şirkətinin baş əməliyyat direktorunun ölkəyə səfərini müzakirə edərkən, Canalys analitikləri mühüm bir açıqlama paylaşırlar: ikinci rübdə brendin Çin smartfon bazarındakı payı iki faiz azalıb,əksinə Huawei-nin isə smartfon satışları 2 faiz artıb. illik müqayisədə 41%.
Canalys ekspertlərinin fikrincə, Huawei məhsullarının satışlarının artması üçün əsas amil aprel ayında Pura 70 smartfonlarının yeni flaqman ailəsinin yerli bazara çıxması olub. Ötən ilin ikinci rübündə Çin bazarında smartfon satışının 16%-ni iPhone-lar təşkil etdiyi halda, bir ildən sonra onların payı 14%-ə düşüb. Nəticədə, Apple Çin smartfon bazarında üçüncü yerdən altıncı yerə geriləyib. Hesabat müəllifləri son rübdə Apple smartfonlarının tədarük həcminin necə dəyişdiyini dəqiqləşdirməyiblər.
Ümumilikdə, ikinci rübdə Çin smartfon bazarı 10% artıb. Reytinqdə birinci yerdə bazarın 19%-i ilə Vivo məhsulları, bazarın 16%-i ilə Oppo ikinci, 15%-lə Honor üçüncü, tam eyni payla Huawei isə dördüncü olub. Əslində, Çin bazarının beş ən böyük smartfon tədarükçüsü ilk dəfə olaraq yerli istehsalçılardır.
“Apple” mübarizə aparmadan öz mövqeyindən əl çəkmək istəmir və buna görə də təchizat kanallarını optimallaşdırmaq üçün səylər göstərir. Bu yaz Çin bazarı üçün qeyri-adi olan ən son iPhone modellərinə endirimlər təklif etməyə başladı. TechInsights-ın proqnozlarına görə, Huawei bu ilin sonuna qədər Çin bazarına 50 milyondan çox smartfon təqdim edəcək ki, bunun da beşdə biri ən son Pura 70 seriyasından olacaq , yerli bazarın 19%-ni tutur. Ötən il şirkətin payı 12%-i keçməyib.
Ana Səhifə İKT Qadcetlər və telefonlar «Huawei» «Apple»-ı Çin smartfon bazarından sıxışdırmağa davam edir