“Apple” şirkəti “Apple ID”-ni fırıldaqçılardan qorumağın yolların göstərib

“Apple” şirkəti “Apple ID”-ni fırıldaqçılardan qorumağın yolların göstərib

Rəsmi Apple dəstək saytında istifadəçi hesablarını fırıldaqçılardan necə qorumaq barədə təlimatlar var. Orada Amerika şirkəti fişinq sxemləri və yalan zənglər də daxil olmaqla, bütün psixoloji hücum hallarını ətraflı təsvir edib.
Əsas qayda standart səslənir və istifadəçiləri şübhəli hər kəslə əlaqə saxlamamağa, tanış olmayan saytlara etibar etməməyə və şəxsi məlumatları və parol və ya təhlükəsizlik kodları kimi həssas məlumatları ötürməməyə çağırır.
İki faktorlu autentifikasiyadan istifadə edin, əlaqə məlumatlarınızı təhlükəsiz yerdə saxlayın, müntəzəm olaraq yeniləyin və heç kimlə paylaşmayın. Apple dəstəyi heç vaxt bu məlumatı tələb etmir.
Proqram təminatını yalnız etibarlı mənbələrdən yükləyin.
Şübhəli bağlantıları tıklamayın və ya şübhəli zənglərə və ya mesajlara cavab verməyin.
Şübhəli FaceTime zəngi alsanız, zəng məlumatının skrinşotunu reportfacetimefraud@apple.com ünvanına göndərməlisiniz. Apple-dan gələn SMS mesajları ilə də eyni şeyi edin.
Müvafiq xananı işarələməklə iCloud.com, me.com və ya mac.com-a spam bildirin. Mesajlar proqramında arzuolunmaz və ya şübhəli mesajı bildirmək üçün onun altındakı “Spam bildirin” düyməsini klikləyin.

Apple həmçinin saxta e-poçt və mesajları müəyyən etməyə kömək edəcək ayrıca siyahı hazırlayıb.
Göndərənin e-poçt ünvanı və ya telefon nömrəsi şirkət adına uyğun gəlmir.
Göndərənin istifadəçi ilə əlaqə saxlamaq üçün istifadə etdiyi e-poçt ünvanı və ya telefon nömrəsi həmin şirkət tərəfindən əvvəl veriləndən fərqlidir.
Mesajdakı keçid inandırıcı görünür, lakin URL şirkətin vebsaytına uyğun gəlmir.
Mesaj bu və ya digər şirkətdən aldığınız əvvəlki mesajlardan əhəmiyyətli dərəcədə fərqlənir.
Mesaj şəxsi məlumat tələb edir.
Mesaj əvvəlcədən sorğunuz olmadan qəbul edilib və əlavədən ibarətdir.