Tədqiqatçılar 2019-2022-ci illər arasında Çikaqoda bir araşdırma apardılar və belə nəticəyə gəldilər ki, elektrikli avtomobillərə qlobal keçid çoxlarının düşündüyü kimi problemi həll etmək əvəzinə, havanın çirklənməsini və nəqliyyat problemlərini daha da gücləndirə bilər.
Mütəxəssislər hesab edirlər ki, elektrikləşdirilmiş səyahət istixana qazı emissiyalarını 40% -dən 45% -ə qədər və ya hər səfər üçün 0,1 dollar maliyyə miqyasında azaldır. Ancaq eyni zamanda, havanın çirklənməsinin 6-11% artmasına səbəb ola biləcək həyat dövrü dəyişənləri var. Əsas faktorlar elektrik avtomobillərini doldurma stansiyalarını enerji ilə təmin edən qalıq yanacaqla işləyən elektrik stansiyaları ilə əlaqəli hissəciklər və kükürd və azot oksidlərinə qədər azaldılıb. Bunun üçün komanda həftə içi, məşğul həftə sonları və mövsümlər üzrə bir milyondan çox Uber və Lyft gəzintisindən əldə edilən məlumatlara baxdı.
Və nəticə ondan ibarətdir ki, taksi xidmətlərinin elektrikləşdirilməsi dayanma vaxtlarının kəskin artmasına səbəb ola bilər, belə ki, bu avtomobillər enerji doldurma məntəqələri arasında hərəkət edərək əlavə kilometrlər qət etməli olurlar. Elektrikli nəqliyyat vasitələrinin dayandırılmasının birbaşa nəticələri tıxacın artması, qəza riskinin artması və kənar səs-küydür. Kəmiyyət baxımından hər səfərdə tıxac, qəza və səs-küy riski 2-3% artır.Bununla belə, tədqiqatçılar potensial faydaları inkar edə bilməzlər. Elektrikləşdirilmiş taksi ekosistemi, çox güman ki, hər gedişdə cəmiyyətə ümumi zərəri təxminən 3% azalda bilər. Bu, təkcə Çikaqo şəhəri üçün illik 1,5 milyon dollar qənaət deməkdir.
Yeri gəlmişkən, son vaxtlar elektromobillərin ekoloji cəhətdən təmiz olması ilə bağlı yanlış təsəvvürlərlə bağlı belə ifadələr getdikcə çoxalır. Belə ki, böyük avtomobil həvəskarı və daha çox Mister Bin rolu ilə tanınan aktyor Rowan Atkinson bu yaxınlarda elektrik nəqliyyat vasitələrinə topdansatış keçidinə qarşı bəyanatla çıxış edib.