“Samsung” şirkəti “Galaxy” smartfonlarının nasazlığı zamanı brend satış sonrası xidmətə həsr olunmuş qısa videoçarx yayımlayıb. Bu, xarab olan cihazın təmirə göndərilməsindən tutmuş sahibinə qaytarılmasına qədər bütün prosesi, istifadə olunan avadanlıqları və istifadəçilərin çox vaxt düşünmədiyi digər nüansları göstərir.
Qeyd etmək lazımdır ki, video ABŞ-da «Samsung» xidmətinə həsr olunub,lakin eyni zamanda, ümumilikdə şirkətin bu məsələyə yanaşmasını əks etdirir. Cənubi Koreya nəhəngi «Galaxy» qadcetlərinin sahiblərinə təmir üçün bir neçə üsul təklif edir:
bir mütəxəssisin sözün əsl mənasında gözümüzün qarşısında bütün işləri görəcəyi xüsusi bir mərkəzə gəlin;
qırıq bir qurğunu poçtla rəsmi xidmət mərkəzinə göndərin;
göstərilən ünvana gələcək mobil xidmət mərkəzinə zəng edin.
Qırılan qurğunu sahibindən aldıqdan sonra «Samsung» mütəxəssisləri şikayət əsasında ona diaqnoz qoyurlar. Problem təsdiqlənən kimi, cihaz qırılan və ya işləməyən komponentlərin sökülməsi və dəyişdirilməsi üçün başqa bir mütəxəssisə verilir. Bunun üçün xüsusi olaraq Galaxy cihazları üçün nəzərdə tutulmuş xüsusi avadanlıq istifadə olunur. Bundan sonra smartfon yığılır və çoxsaylı sınaqlara məruz qalır: onlar ekranı, kameranı, mobil şəbəkələrin işini, suyun qorunmasını və s. yoxlayırlar.Nəticədə istifadəçi cihazı təxmini zavod vəziyyətində qəbul edir.
Səyyar xidmət mərkəzlərinə gəlincə, onlar furqonlardır, içərisində təmir işləri üçün lazım olan hər şey var.
Həmçinin, One UI 5.0-a xüsusi rejim əlavə edildi, aktivləşdirildikdən sonra xidmət mərkəzinin əməkdaşlarının istifadəçinin şəxsi məlumatlarına çıxışı olmaması üçün ayrıca hesab yaradılır. Bundan əlavə, ötən ildən etibarən Samsung tanınmış iFixit ilə əməkdaşlıq edərək ABŞ-da özünütəmir xidməti təklif edir, lazımi təlimat və alətləri təqdim edir.