«Canalys» analitiklərinin hesablamalarına görə,bu ilin üçüncü rübündə Qərbi Avropada noutbuk, stolüstü kompüterlərin tədarükü ötən illə müqayisədə 22% azalaraq 12,8 milyon ədədə düşüb. Eyni zamanda, dördüncü rüb üçün proqnozlar da çox pessimist olaraq qalır.
«Canalys»-in məlumatına görə,ən pis nəticələr noutbuklarda olub.Ümumi tədarüklər ötən ilin üçüncü rübündən 25% azalaraq 10,4 milyon olub, çünki biznesin görünüşü ilə bağlı qeyri-müəyyənlik fonunda ənənəvi olaraq güclü korporativ tələb azalıb. İstehlakçı və təhsil seqmentlərində tədarüklər də azalıb. Masaüstü bazarı bir qədər yaxşılaşdı, cəmi 6% azaldı. Planşetlər 6 milyon nüsxə tədarük edilib — ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 13% az, lakin onlar kompüterlər üzrə statistikaya daxil edilməyib. Eyni zamanda, planşetlərin tədarük həcmi də rübdən rüb dəyişməyib, hətta tədris ilinin başlanğıcı da elektronikaya tələbatın artmasına kömək etməyib.«Canalys» nümayəndəsinin sözlərinə görə, Qərbi Avropada kompüterlərə tələbatın azalması sürətlənib, halbuki əvvəllər fərdi kompüterlərə korporativ xərclər yüksək səviyyədə qalırdısa, indi onlar istehlak seqmentində tədarüklə eyni sürətlə azalır. Bu, əsasən, kiçik və orta biznesin ümumi maliyyə qeyri-sabitliyi fonunda iri təşkilatlara nisbətən daha sürətli sürətlə kompüter parkını təkmilləşdirməkdən kütləvi şəkildə imtina etməsi ilə bağlıdır.İstehlakçı seqmentində alıcılar qiymətlərin, xüsusən də enerjinin bahalaşması səbəbindən yeni kompüterlərdən imtina edirlər. Real gəlirlər eyni vaxtda azaldığından tələb dəyişir, ilk növbədə büdcə seqmentində azalır. Gələcəkdə gəlirin azalması gözlənilir və tələbin strukturu da dəyişəcək — alıcılar daha sərfəli variantlara keçəcək, geniş qiymət diapazonunda modellər portfelinə malik brendlər bundan faydalanacaq.
Tələbatın dəyişməsi anbarlardakı kompüter ehtiyatlarının səviyyəsinə də təsir edib. Canalys Candefero-nun ticarət şirkətlərinin anbarlarındakı inventar sorğusunun nəticələrinə görə, Avropa, Yaxın Şərq və Afrikada (EMEA regionu) fəaliyyət göstərən uyğun müəssisələrin 38%-nin 3-cü rübdə 4 həftədən çox müddətə kifayət edəcək kompüter inventarları var idi. fəaliyyət — cəmi bir il əvvəl 25% ilə müqayisədə. Eyni zamanda məlumdur ki, satış kanallarında reklam aktivliyi artsa da, anbarlarda izafi ehtiyatlar qalıb.
Canalys-ə görə, dördüncü rübdə vəziyyətin yaxşılaşmayacağına dair ilkin əlamətlər var. Qara Cümə xərcləri gözləniləndən yüksək olsa da, xüsusilə elektronika üçün, qarşıdan gələn bayram mövsümü üçün ümumi xərclər on ildən çox müddətdə ən aşağı səviyyədə olacaq.
Mütəxəssislər inventar satmaq üçün satıcıların aktiv reklamlara ehtiyac duyacağını iddia edirlər, biz bazar üçün “soyuq qış”dan danışırıq. Bununla belə, gələn ilin ikinci yarısında tədarüklərdə müəyyən artım gözlənilir, baxmayaraq ki, pandemiya zamanı alınmış cihazların son utilizasiyası yalnız 2024-cü ildə baş verəcək. Gələn ilin dördüncü rübündən 2026-cı ilə qədər ənənəvi mövsümi tədarük nümunələrinin bərpa olunacağı gözlənilir ki, bu da pandemiyadan əvvəlki səviyyədən orta hesabla 25% çoxdur. Hibrid iş sxemlərinin artan populyarlığını nəzərə alsaq, gələcəkdə kifayət qədər optimist mənzərə yaranır.