“Apple”-ın elektrik avtomobilində tam avtopilotdan imtina ediləcək

“Apple”-ın elektrik avtomobilində tam avtopilotdan imtina ediləcək

Əvvəllər “Apple” 2025-ci ilə qədər bazara sükan çarxı və pedallar kimi adi idarəetmə vasitələri olmayan, eləcə də salonda oturacaqlar üzbəüz yerləşdirilən tam avtonom elektrik avtomobilini bazara çıxaracağını gözləyirdi. Avtomobilin qiyməti 120 min dollardan başlamalı idi, lakin indi rəhbərlik prioritetlərini dəyişib. Layihənin həyata keçirilməsi perspektivlərinə daha real baxmaq qərara alınıb, ona görə də Apple hələ də idarəetməni tam avtomatlaşdırmaqdan imtina edir. Müvafiq olaraq, SAE təsnifatına görə muxtariyyətin dördüncü səviyyəsi həm salonun klassik tərtibatını, həm də sükan çarxının və pedalların əsas idarəetmə vasitələri kimi qorunmasını nəzərdə tutur. Sürücü yalnız ölkə yollarında hərəkət edərkən nəqliyyat vəziyyətinə nəzarətdən imtina edə biləcək, lakin əhali məskunlaşdığı ərazilərə yaxınlaşdıqda və ya hava şəraitini pisləşdirdikdə sistem avtomatik olaraq ona nəzarəti ələ alması barədə xəbərdarlıq edəcək.
Bort sistemlərinin funksionallığının nisbi sadələşdirilməsi “Apple”-ın elektromobilinin qiymətini azaldacaq. Ehtimal olunur ki, baza versiyasında Tesla Model S və ya Mercedes-Benz elektromobillərinin fərdi modifikasiyaları ilə rəqabət apararaq 100 000 dollardan bir qədər az olacaq. Mövcud istehsalçılardan hansının platformanı “Apple” ilə paylaşacağı hələ dəqiqləşdirilməyib, lakin Volkswagen ilə danışıqlar ən uzağa getdi. Dizayn inkişafı gələn il başa çatacaq və yol prototipləri 2025-ci ilə qədər hazır olacaq və 2026-cı ildə kütləvi istehsala başlamazdan əvvəl intensiv sınaqdan keçiriləcək.
“Apple”-ın elektrik avtomobil dizaynına hazırda Canoo startapının keçmiş baş direktoru Ulrix Kranz rəhbərlik edir, lakin ona “Tesla”, “Lamborghini” və “Porsche”-dən olan insanlar kömək edir. Ümumilikdə, “Apple” elektromobilinin yaradılması prosesində Kaliforniya, Kanada, Arizona və İsveçrədə 1000-ə yaxın mütəxəssis iştirak edir. Sonuncu ölkələrdə nəzarət proqramlarının hazırlanması davam edir. Aparatlara gəlincə, “Apple” bort təhlükəsizlik sistemlərini yaradarkən təkcə kamera məlumatlarına deyil, həm də sensorlara, eləcə də lidarlara etibar edəcək. Şirkət artıq M ailəsinin mövcud həllərindən dörd dəfə güclü olan xüsusi prosessor hazırlayır.Onun seriyalı versiyada hesablama potensialını saxlayıb-saxlamaması əsasən onun qiyməti ilə müəyyənləşəcək.
“Lexus” krossoverlərinə əsaslanan bir neçə prototip artıq ABŞ yollarındadır, onların texniki təchizatı təxminən altı aydan bir yenilənir. “Apple-“ın gələcək elektrik avtomobilləri üçün əməliyyat sistemi QNX üzərində işləmək təcrübəsi olan Kanadadakı “BlackBerry” yerliləri ilə hazırlanır. Şirkət elektrik avtomobilləri üçün uzaqdan idarəetmə xidmətinin təşkilini gözləyir ki, bu da çətin şəraitdə sahibi ilə razılaşaraq avtomobili idarə edə biləcək. “Apple” müştərilərinə xüsusi avto sığorta proqramı da təklif olunacaq.
“Apple” Arizona ştatında keçən il 125 milyon dollara aldığı sınaq trekinə sahibdir.Gələcəkdə elektromobilin inkişafı yeni San Xose kampusunda diqqət mərkəzində olacaq. Layihəyə Kevin Linç rəhbərlik edir, o, eyni zamanda taxılan cihazlara və “Apple Watch” üçün əməliyyat sisteminə cavabdehdir. Bir çox avtomobil istehsalçıları da yollarda tam avtonom avtomobillərin tətbiqi üçün vaxt cədvəli verməkdə çətinlik çəkdiyindən, Apple üçün qarşıya qoyulan məqsədlərin bir qədər sadələşdirilməsi markanın ilk avtomobilinin daha sürətli buraxılmasına kömək edə bilər.