«YouTube» bloqçulara «Shorts» qısa video xidmətində satışdan qazanc əldə etməyə imkan verəcək

«YouTube» bloqçulara «Shorts» qısa video xidmətində satışdan qazanc əldə etməyə imkan verəcək

«YouTube» videohostinqi populyar «TikTok» qısa video platformasından götürdüyü «Şortlar» bölməsini modernləşdirir. Məlumatlara görə, şirkət reklam gəlirlərinin azalması fonunda öz gəlirlərini diversifikasiya etmək niyyətindədir ki, bu da bloqçulara «Shorts»-da satışdan qazanc əldə etməyə imkan verir.
Məlumdur ki, “Alphabet”ə məxsus “YouTube” videohostinqinin reklam gəlirləri üçüncü rübdə 7,07 milyard dollara qədər azalıb – ötən ilin üçüncü rübündə bu gəlirlər 7,2 milyard dollar təşkil edib.
Axın xidməti videolara inteqrasiya olunmuş istinad linklərindən istifadə edərək müəyyən məhsulları satan bloggerlər üçün yeni komissiya sxemlərini sınaqdan keçirir. “YouTube”un özü hələlik bu məlumatı şərh etməyib.
Yeni məlumatlar «YouTube» video yaradıcılarına «Shorts» videolarından pul qazanmağı mümkün etdikdən bir neçə ay sonra gəlir — qısa videolara reklam əlavə etmək imkanı elan edildi, məzmun yaradıcıları gəlirin 45%-ni alır.
«YouTube» bir vaxtlar, kifayət qədər gözlənilmədən, böyük görkəmli saytlar üçün sürətlə populyarlıq qazanan «TikTok» xidməti ilə şiddətli rəqabət aparır — zaman keçdikcə onun auditoriyası aylıq 1 milyard istifadəçini keçdi.