Counterpoint Research analitik şirkətinin məlumatına görə,»Apple»-ın «ağıllı» saatlar bazarındakı payı 2017-ci ildən bəri azalmağa davam edir. Mütəxəssislər yeni hesabatlarında satış lideri titulu uğrunda əsas rəqibləri vurğulayaraq geyilə bilən elektronika seqmenti üzrə təzə statistik məlumatları paylaşdılar.
Mənbənin məlumatına görə, 2021-ci ilin ikinci rübündə Apple Watch bazar payı 30,6% təşkil edib.İkinci yerdə HUAWEI (9%), üçüncü yerdə Samsung (7,4%) qərarlaşıb. 2022-ci ilin birinci yarısında vəziyyət dəyişdi: “Apple Watch” satışları 1,3% azaldı, “Samsung” qadcetləri isə əksinə, 1,8% artaraq şirkətə HUAWEI-ni üçüncü yerə yüksəltməyə imkan verdi. Xiaomi bazarın 4,3%-ni tutaraq yalnız altıncı olub.Mütəxəssislərin fikrincə,ildən-ilə rəqiblərin sayının artması səbəbindən «Apple Watch» satışları aşağı düşür.Bununla belə, satıcı hələ də digər istehsalçılardan böyük fərqlə lider mövqeyini saxlayır.
Yeni «Apple Watch»-un nə olacağı sentyabrın 7-də məlum olacaq və növbəti satış uğurunun nəticələri 2022-ci ilin 4-cü rübünün nəticələrinə görə olacaq.
Ana Səhifə İKT Qadcetlər və telefonlar 2022-ci ilin ən populyar «ağıllı» saat markalarının adları açıqlanıb