«TikTok» əyləncə sahəsində dünya liderlərindən biri olaraq qalmasına baxmayaraq, platformanın kommersiya funksiyaları hələ belə fenomenal uğur nümayiş etdirməyib. Financial Times-a görə, xidmət administrasiyası canlı satış alətlərini təqdim etmək planlarını azaltmaq qərarına gəlib. ABŞ və Avropa — bu bölgələrdə onlara demək olar ki, tələbat yoxdur.
Keçən ilin sonundan «TikTok» Böyük Britaniyada onlayn satış funksiyalarını sınaqdan keçirir, lakin təcrübə nəzərəçarpacaq uğur gətirmədi: saytda reklam yayımları nə böyük auditoriya, nə də böyük satış qazandı, bəzi bloqçular isə satışdan çıxdılar. TikTok Shop layihələri ümumilikdə. Əvvəlcə TikTok e-ticarətinin Almaniya, Fransa, İtaliya və İspaniyada debüt edəcəyi düşünülürdü və platforma payızda ABŞ-a genişlənməyi planlaşdırırdı. Bununla belə, indi xidmət administrasiyası ən azı Böyük Britaniyada satış qurmaq istəyir, çünki Asiyada hər şey qaydasındadır.
İnfluencer tərəfindən idarə olunan onlayn alış-veriş TikTok sahibi ByteDance üçün, xüsusən də yayımların platformaya, bloqçulara və tacirlərə fayda verən böyük mədəni hadisələrə çevrildiyi xidmətin Çin versiyası olan Douyin-də əhəmiyyətli gəlir gətirir. Bu düstur hələ hər yerdə işləmir: Qərb istehlakçısı həqiqətən Instagram*, YouTube və eyni TikTok-dan getdikcə daha çox alış-veriş edir və hətta Amazon artıq axınlarda satışa investisiya qoymağa başlayıb, lakin bu tendensiya hələ heç bir platformada kifayət qədər kütləvi xarakter almayıb.