Şirkətin təşəbbüsü brend smartfonların sahiblərinə müstəqil olaraq orijinal ehtiyat hissələrini almağa və səlahiyyətli alətlərdən istifadə etməklə onları dəyişdirməyə imkan verir. Belə bir addım texnoloji bilikləri olan iPhone istifadəçilərinə aşağı keyfiyyətli komponentlərin alınması riskini aradan qaldıraraq, xidmət mərkəzinə getmədən bunu etməyə imkan verəcək.
«Apple»-ın yeni onlayn mağazası «iPhone 12» və «iPhone 13» xətt smartfonların, eləcə də yeni «iPhone SE»-nin təmiri üçün 200-dən çox hissə (kameralar, batareyalar və displey modulları daxil olmaqla) və alətlər təklif edir. İstifadəçilər markalı cihazların müxtəlif komponentlərinin dəyişdirilməsi üçün rəsmi təlimatlara müraciət edə bilərlər. Bundan əlavə, şirkət pulsuz çatdırılma ilə həftədə 49 dollara peşəkar alət dəsti icarəsi xidməti təklif edir.
Sənədləri öyrəndikdən sonra «iPhone» sahibləri lazımi ehtiyat hissələrini sifariş edə bilərlər. Apple iddia edir ki, fərdi istifadəçilər üçün komponentlərin qiyməti və keyfiyyəti səlahiyyətli xidmət mərkəzləri ilə eyni olacaq.Hal-hazırda, özünü təmir proqramı yalnız ABŞ-da mövcuddur, lakin ilin sonuna qədər siyahısı hələ dərc edilməmiş digər ölkələrə yayılacaq.
Bu ilin sonunda «Apple» «Mac» prosessorları üçün təlimatlar, hissələr və təmir alətləri əlçatan olacaq. Satıcının internet saytında həmçinin “Etibarlı və Təhlükəsiz Xidmət və Təmirə Girişin Genişləndirilməsi” adlı sənəd yerləşdirilib. Bu (ingilis dilində) şirkətin dayanıqlı məhsulların hazırlanmasına yanaşmasını ətraflı təsvir edir.