IDC analitik şirkəti 2022-ci ilin birinci rübündə fərdi kompüterlər bazarının araşdırmasının nəticələrini dərc edib. Göstəricilərin ümumi azalmasına baxmayaraq, ekspertlər ilin əvvəlini sənaye üçün uğurlu adlandırıb, satışların sayına görə ən uğurlu brendləri ayırıblar.
Hesabat dövründə lider Lenovo şirkəti olub, o, yanvar-mart aylarında 18,3 milyon kompüter avadanlığı tədarük edib. Bazarda brendin payı eyni zamanda 22,7% təşkil edib. İkinci yeri müvafiq olaraq 15,8 milyon və 19,7% göstəricilərlə Amerikanın HP şirkəti, üçüncü yeri isə Dell (13,7 milyon / 17,1%) tutub.
Dördüncü sırada, rəqiblərindən böyük fərqlə, 7,2 milyon tədarük edilmiş kompüteri olan Apple şirkətidir. Beşincisi, performansda minimal fərqlərlə ASUS və Acer tərəfindən paylaşıldı. Ekspertlər qeyd ediblər ki, 2021-ci ilin birinci rübü ilə müqayisədə satışlar 5,1% azalıb, lakin bu faktı pandemiya zamanı bazarın çoxluğu ilə əlaqələndirirlər.“Kompüter satışlarının illik azalmasına diqqət yetirməməlisiniz. Diqqət logistika və təchizat zəncirinin hələ də bərbad vəziyyətdə olduğu və çoxsaylı problemlərlə müşayiət olunduğu bir vaxtda 80 milyondan çox fərdi kompüteri göndərə bilən sənayeyə yönəldilməlidir”, — deyə IDC-nin vitse-prezidenti Rayan Reyt bildirib.