«Facebook» sosial şəbəkəsi növbəti yeniliyi istifadəyə verdi. İndi lentdə istifadəçilərin bilavasitə oynamaq imkanına malik olduğu reklamlar yerləşdirmək mümkündür.»ICTinfo.az» «life.ru» reusrsuna istinadən bildirir ki,artıq yeni reklam variantını «Rovio» və «Bagelcode» şirkətləri testdən keçirdilər. Şirkət bu yolla 40% istifadəçi artımına və 3,2 dəfədə gəlirliliyin artması haqqında açıqlama verib.
«Facebook»-dan bildiriblər ki, gələcəkdə onlar elan verənlərə minimal məbləğ ödəməyə icazə verməyi planlaşdırırlar. Administrasiyada hesab edirlər ki, bu daha kiçik ehtimalla oyun alan istifadəçilərin xərcləri azaltmağa icazə verəcək və onlarda oyunu almağa stimul yaradacaq.