Vətəndaşlar poçt şöbələrində elektron qaydada müraciət edə bilirlər

Vətəndaşlar poçt şöbələrində elektron qaydada müraciət edə bilirlər

Azərbaycanda 15 gündə 42 mindən çox vətəndaş ünvanlı sosial yardım almaq üçün elektron xidmətdən istifadə edib. Bu barədə  Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin mətbuat katibi Elman Babayev məlumat verib. E. Babayev bildirib ki, bu günə qədər ünvanlı dövlət sosial yardımı sisteminin elektron texnologiyalar əsasında şəffaf və müasir bir sistem kimi qurulması son illərdə nazirliyin gündəliyində dayanan əsas məsələlərdən biri idi: «Azərbaycan Respublikası Prezidentinin «Ünvanlı dövlət sosial yardımı sisteminin təkmilləşdirilməsi haqqında” 23 fevral 2015-ci il tarixli Fərmanı bunun üçün əsaslı təminat yaratdı. Biz nəzərdə tutulan müddət ərzində ünvanlı dövlət sosial yardımı sisteminin elektron əsaslar üzərində avtomatlaşdırılmış infrastrukturunu, yəni Vahid Elektron Müraciət və Təyinat Alt Sistemini (VEMTAS) yaratdıq və ötən ay artıq bu sistemin tətbiqinə başlanıldı. VEMTAS ünvanlı yardım üçün müraciət edilməsi, həmin müraciətlər üzrə aztəminatlı ailələrin ünvanlı yardım almaq hüququna baxılması və bu yardımın təyin olunub-olunmaması barədə qərar qəbulu proseslərini vətəndaş-məmur təmasları mümkün olmadan, avtomatlaşdırılmış rejimdə həyata keçirilməsini təmin edir. Artıq sosial yardımın təyin olunması üçün elektron şəkildə müraciət edilməsi üçün nazirliyin «Ünvanlı sosial yardımla bağlı müraciətin edilməsi” e-xidməti əhalinin istifadəsindədir. Ailələri təmsil edən vətəndaşlar ünvanlı dövlət sosial yardımının alınması üçün kompüterlər, mobil telefonlar və s. vasitəsilə, bu mümkün olmadıqda alternativ variant kimi poçt şöbələrində elektron qaydada müraciət edə bilirlər. Bununla əlaqədar poçt şöbələrində zəruri texniki imkanlar yaradılıb və bu istiqamətdə işlər davam etdirilir. Həmçinin vətəndaşlara müvafiq texniki köməklik göstərilməsi üçün işçilər ayrılıb və onlara aidiyyəti bilik və bacarıqların aşılanması üçün treninlər keçirilib. Vətəndaşların elektron müraciətlərinə baxılması üçün ailələrə aid müvafiq məlumatlar VEMTAS vasitəsilə «Elektron hökumət” portalı üzərindən 20-dən çox qurumun informasiya bazasına inteqrasiya şəraitində elektron qaydada əldə olunur. Yəni onların sosial yardımla bağlı müraciət etmələri üçün artıq ayrı-ayrı qurumlardan sənədlər toplamalarına ehtiyac qalmayıb, kağız daşıyıcılardan istifadə tam məhdudlaşdırılıb. Qəbul edilən e-müraciətlərə elektron sistem vasitəsilə 15 iş günü müddətində araşdırılaraq baxılır və sosial yardım təyin olunub-olunmaması barədə vətəndaşın e-müraciət zamanı «Ərizə-bəyannamə”də qeyd etdiyi əks əlaqə vasitələrinin birinə elektron qaydada məlumat göndərilir. Bu elektron müraciət və təyinat sistemi qeyd olunan yardımların təyinatında məmur müdaxiləsini mümkünsüz edir və prosesin şəffaf şəkildə həyata keçirilməsini şərtləndirir. Ünvanlı dövlət sosial yardımı üzrə yeni elektron müraciət və təyinat sisteminin tətbiqi ilə əlaqədar ötən ayın sonlarında əhaliyə təqdim olunan «Ünvanlı sosial yardımla bağlı müraciətin edilməsi” e-xidməti də geniş şəkildə istifadə olunan e-xidmətlərdən birinə çevrilməkdədir. Cari ilin 04 mart tarixinə vətəndaşlar bu e-xidmətdən artıq 42 min dəfədən çox faydalanıb”.