IDC analitikləri qlobal planşet tədarükü baxımından ötən ilin nəticələrini yekunlaşdırıblar. Statistikaya görə, hətta komponent çatışmazlığı olsa belə, əksər əsas brendlər 2021-ci ilin sonunda tədarüklərdə artım göstərib.
«Apple» 2021-ci ildə 57,8 milyon cihaz və 34,2% bazar payı ilə tədarüklərə görə lider olub. Komponentlərin çatışmazlığı səbəbindən istehsalın müvəqqəti azalmasına baxmayaraq, şirkət ötən illə müqayisədə satışları 8,4% artırıb.
Siyahının ikinci pilləsində «Samsung» qərarlaşıb-müvafiq olaraq 30,9 milyon planşet və bazarın 18,3%-i.
Üçüncü yeri 17,7 milyon qurğu satan «Lenovo» tutub, şirkət isə tədarük həcminin artırılması üzrə lider olub (2020-ci illə müqayisədə + 19,2%). İlk beşliyə 16,1 milyon Fire seriyası planşetləri və HUAWEI (HONOR cihazları daxil olmaqla) tədarük edən Amazon da daxil idi. ABŞ-ın sanksiyaları səbəbindən Çin satıcısı ötən illə müqayisədə tədarükləri 32,1% azaldıb.Hesabat dövrünün nəticələrinə yekun vuran IDC-nin baş analitiki Anutoopa Nataraj bildirib ki, tələbatın pik həddi keçməsinə baxmayaraq, 2021-ci ildə planşet tədarükü pandemiyadan əvvəlki dövrü üstələyən yüksək səviyyədə qalacaq. Onun sözlərinə görə, distant təhsil, distant iş və axın multimedia xidmətlərinin populyarlığının artması kimi amillər buna kömək edəcək.
Ana Səhifə İKT Qadcetlər və telefonlar 2021-ci ilin ən populyar planşet brendlərinin adları açıqlanıb