2017-ci ildən bəri 500-ə yaxın smartfon markasının istesalı tamamailə dayanıb

2017-ci ildən bəri 500-ə yaxın smartfon markasının istesalı tamamailə dayanıb

2017-ci ildə zirvədə olan qlobal smartfon bazarında 700-dən çox brend arasında şiddətli rəqabət müşahidə olundu. 70-dən çox ölkədə smartfon satışlarını izləyən Counterpoint analitik şirkətinin məlumatlarına görə, 2023-cü ilə qədər satışları təsdiqlənmiş aktiv smartfon istehsalçılarının sayı üçdə iki azalaraq 250-yə yaxın olub.
Artan istifadəçi bazası, təkmilləşdirilmiş cihaz keyfiyyəti, daha uzun qadcet dəyişdirmə dövrləri, iqtisadi küləklər, tədarük zəncirində darboğazlar və 4G-dən 5G-yə kimi əsas texnologiya keçidləri illər ərzində aktiv brendlərin sayını tədricən azaldıb. Hindistanda Micromax və Banqladeşdə Symphony kimi bir çox yerli smartfon istehsalçıları son beş il ərzində əhəmiyyətli payını itirmiş və ya hətta bazarı tərk etmişlər.
Smartfon istehsalçılarının sayının azalması əsasən yerli brendlərlə bağlıdır, qlobal şirkətlərin sayı isə sabit olaraq qalır. Yerli brendlər satışlarını yalnız Asiya-Sakit Okean, Latın Amerikası, Yaxın Şərq və Afrika kimi parçalanmış bazarları olan regionlarda ucuz cihaz yuvasında saxlayır.
Sürətlə inkişaf edən smartfon sənayesində kiçik şirkətlər tədqiqat və inkişafa, istehsala və potensialın artırılmasına sərmayə qoya bilmirlər. Bundan əlavə, əksər kiçik brendlərin, sadəcə olaraq, idman və kino dünyasının məşhurlarının iştirak etdiyi irimiqyaslı dünya premyeraları və böyük reklam və marketinq tədbirləri üçün resursları yoxdur.
Xüsusilə Afrika, Asiya və Latın Amerikasında mobil rabitənin sürətli inkişafı və demək olar ki, tələsik tələbat sayəsində yerli istehsalçılar bir vaxtlar bazarın 2G-dən 3G/4G-yə keçidindən faydalana bildilər. Bununla belə, o vaxtdan bəri orta cib telefonu istifadəçisinin ehtiyacları dəyişdi və istifadəçi bazası yetkinləşdi, tələb daha yaxşı xüsusiyyətlərə və göz oxşayan dizaynlara doğru dəyişdi. İstehlakçılar üçün müəyyənedici amil brendin populyarlığı və inkişaf etmiş ekosistemin olması idi.
Xiaomi, OPPO və Vivo kimi Çin istehsalçılarının partlayıcı böyüməsi və bazarının genişlənməsi daha kiçik markaların da məhvini sürətləndirdi. Çin şirkətləri aqressiv qiymətlərlə geniş çeşiddə keyfiyyətli smartfonlar təqdim edərək müştərilərə pul münasib qiymətə ən yaxşı qiymətə təqdim ediblər.
COVID-19 pandemiyası, komponent çatışmazlığı və davam edən qlobal iqtisadi tənəzzül smartfon bazarındakı problemləri daha da ağırlaşdırdı və ilk növbədə nisbətən kiçik yerli istehsalçıları vurdu, böyük qlobal brendlər isə belə bazar şəraitində gəlirliliyi saxlamaqda daha asan oldu.
Böyük qlobal brendlər bütün makroiqtisadi küləklərə və texnoloji keçidlərə daha yaxşı uyğunlaşdıqları üçün smartfon istehsalçılarının sayı gələcəkdə də azalmağa davam edəcək. Böyük brendlərin tədqiqat, inkişaf, logistika və marketinq sahələrində irimiqyaslı sərmayələri bazarın konsolidasiya tendensiyası üçün əsas amillərə çevrilmişdir.