Yüksək Texnologiyalar Parkında fəaliyyət göstərən Mezo Digital tərəfindən təşkil olunan. Dijital Təcrübə proqramında iştirak edəcək təcrübəçilərin adı müəyyənləşdirilib.
Təcrübə proqramında iştirak etmək üçün 300 nəfərdən çox gənc müraciət edib.
İlkin seçim nəticəsində 160 gənc müsahibələrə dəvət olunub və nəticə etibarı ilə 16 gənc təcrübə proqramında iştirak etmək şansı əldə edib.
Təcrübə proqramının məqsədi potensiallı gənclərə rəqəmsal marketinq sahəsi üzrə lazımi bacarıq və biliklərə yiyələndirmək, keçirilən təlimlər və verilən tapşırıqlar sayəsində əldə etdikləri təcrübə əsasında karyera imkanlarının yaradılmasına şərait yaratmaqdır.
Qeyd edək ki, təlimlərə gənclər onlayn şəklində qoşula biləcək.