“SuperData” analitik şirkətinin hesabatına görə, 2016-cı il üçün oyun sənayesinin gəlirləri 91 milyard dollara çatıb.”İctinfo.az” “4PDA”-ya istinadən bildirir ki, əsasən gəliri 41 milyard dollar xərclədiyi mobil oyun proqramları gətirib. Satılanlar sırasında “Monster Strike”, “Clash of Clans” və “Clash Royale” üstünlük təşkil edib. Fərdi kompüterlər üçün oyunlar bazarıda əvvəlkindən o qədər də geri qalmayıb. Belə ki, yola saldığımız il adi oyunlara, abunə ilə kütləvi çoxistifadəli onlayn oyuna (MMO), “free-to-play” və başqalarına 36 milyard dollar xərclənib. Bu sırada sahibinə 1,7 milyard dollar gəlir gətirən “League of Legends” oyunu birincidir.
Qalan vəsait isə konsol , kiberidman, video oyunları və virtual reallıq bazarı hissələrlə paylaşıb.
Virtual reallıq qurğuları bazarında vəziyyət yaxşı deyil.