İnsanlar niyə köhnə modellərdən daha tez qurtulmağa meyillidirlər?

İnsanlar niyə köhnə modellərdən daha tez qurtulmağa meyillidirlər?

Amerika psixoloqları belə nəticəyə gəlib ki, smartfonların yeni modellərinin elanından əvvəl insanlar imkanlarına görə və bəzən də imkanlarından artıq köhnə modellərdən daha tez qurtulmağa meyillidirlər.”The Journal of Marketing Research”-da dərc edilən məqalədə bu haqda geniş məlumat verilir.
Alıcıların nəzər diqqətini cəlb etmək üçün texnoloji şirkətləri köhnə modelləri təkmilləşdirərək məhsulların çeşidini daim yeniləyir. “Apple” 2007-ci ildən belə strategiyadan istifadə edərək ildə “iPhone”-un  yeni versiyalarını çıxarır. Belə vəziyyətdə insanların motivləri alimləri və marketoloqları daim maraqlandırır.Bir çox insanlar aldıqları qurğuların istismarı bir il ötməmiş yeniliyi əldə etməyə çalışır.Alimləri düşündürən məsələlərdən biri budur.Əvvəlkindən o qədər də fərqlınməyən yeni qurğuya imkanı olmadan belə meyl etmənin səbəbi nədir.lg-oled
Miçiqan universitetindən və başqa elmi tədqiqat müəssisələrdən alimlər vəziyyəti aydınlaşdırmağa çalışdılar. Bunun üçün onlar itirilmiş iPhone haqqında elanların dinamikasını öyrəndilər və yeni modellərin çıxmasıyla elanların yerləşdirilməsini müqayisə etdilər.
 Nəticələr göstərdi ki, yeni smartfonların rəsmi nümayişinə az qalmış belə elanların sayı stabil olaraq enirdi və bu proses davam edir. Belə ki, 2012-ci ildə iPhone 5 çıxışından sonra bir neçə ay sonra belə elanların miqdarı artdıı və yayda 2013-cü il pik həddinə çatdı. Ancaq tezliklə göstərici aşağı düşdü: 2013-cü ilin sentyabrında şirkət tamaşaçıya iPhone 5S smartfonunu təqdim etdi.ipone-7
Analoji tendensiya 2014-cü ildə iPhone 6 çıxışından əvvəl müşahidə olunurdu. Müəlliflərin fikrincə, bu istehlakçıların davranışının spesifikasını göstərə bilər: yeni qurğuya ehtiyacın yoxluğunu anlamaqlarına baxmayaraq onlar qeyri-ixtiyari olaraq yeniliyə  qaçırlar  və demək olar ki, köhnə modeli unudur. Beləliklə,insan özünü ələ alaraq israfçılığa yol verməməlidir və bunula o  öz sosial statusunu yüksəltməyə çalışa bilər.
Tədqiqatçılar qeyd edirlər ki, bəzi şirkətlər öz maraqlarında bu psixoloji effektdən istifadə edə bilər.