Analitiklər “Snap”, “Facebook” və “Google” şirkətlərinin reklam bazarının inkişafını proqnozlaşdırdılar

Analitiklər “Snap”, “Facebook” və “Google” şirkətlərinin reklam bazarının inkişafını proqnozlaşdırdılar

Analitiklər “Snap”, “Facebook” və “Google” şirkətləri barəsində reklam bazarının sonrakı inkişafını proqnozlaşdırdılar. “Snap” şirkətinə azad rəqabət şəraiyində rəqiblərini nəinki qabaqlama hələ onlarla rəqabət aparmaq çox çətindir. Statistik göstəricilərə əsasən bu gün “Snap” şirkəti, yalnız ABŞ-da reklam bazarının 1,3 %-i tutur. Proqnozlara görə, yalnız 2019-cu ildə onun payı 2,7 faizə qədər artacaq.
“Ictinfo.az” “svopi.ru”-ya istinadən bildirir ki,reklam bazarında belə vəziyyəti “Facebook” və “Google” şirkətləri ilə müqayisədə şirkət üçün heç də optimist olmayan ekspertlər iddia edirlər. Bu gün onlar internet reklamları sahəsində ABŞ-da bazarında aparıcı oyunçu olaraq qalırlar . Belə ki, bu sektorda “Facebook” payı bu il 40,7 % təşkil edəcək, axtarış nəhəngi “Google” bazar payı ABŞ-da 78 % təşkil edəcək. Bu halda belə reklamdan gəlir 16,1 % yüksələcək. Qeyd edilir ki, “Google” reklamı bazarında üstün olan mövqeyi var, ancaq “Facebook” media-reklam bazarında mövqeyini saxlayır. Sonuncunun reklam gəliri planlı 2017-ci ildə 32,1 % artmalıdır və ABŞ-da media-reklam bazarında onun payı 39,1 % göstəriciyə çatacaq.